Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af spumanti
#13772
Hej alle herinde (eller derude på nettet)!

Jeg er på nippet til at købe Sharps 42XD1E, men vil dog se det i funktion inden jeg lige fyrer 18k af! ;;)

Er der nogen der ved hvor jeg kan komme til at se et i funtion?

-Jeg har kontaktet geco.dk, der informerer om at de kan fremvise tv'et mandag til fredag mellem 09:00 og 16:00.

Mit problem er bare at jeg ikke har mulighed for at tage ud til geco i det tidsrum.
(jeg bor og arbejder på bornholm, men kommer tit til kbh. i weekenderne).

Vil sætte stor pris på at se det "live"! :)
Af AndreC
#13798
Jeg ville også gerne se et i KBH inden eller i weekenden...

Ved ikke hvor meget man kan sammenligne 46" med 42"?
Brugeravatar
Af spumanti
#13849
Hej AndreC og andre der måtte være interesserede.

Jeg har kontaktet HifiKlubben Åboulevard i København.


De kunne informere om at de har Sharps XD1E serie fremme i butikken, så man kan se den.

Jeg skal selv ind og se tv'et på lørdag O_O
Af Blaha
#13850
Det er 46" de har derinde.. pas på med at tage derind.. i bliver ca. 20k fattigere.. :)
Af AndreC
#13852
Jeg var inde og se det i lørdags...

Og det stod flot i forhold til mange af de andre...

De sendte krønikken på det tidspunkt, og den udsendelse er altså noget grå i billedet... Kedelige farver...

Desuden er det 46" modellen de har, men det er med 2000 i kontrast og 4ms respons tid hvorimod 42" har 1200 i kontrast og 6ms respons tid...

desuden har Hifi klubben kun DR1, så jeg manglede ligesom andre inputs...

Desuden fik jeg ingen service, og stod altså og gloede på det i 45 min.

Jeg er dog betænkelig mht. betragtnings vinklerne... Man skal altså sidde ligeforan sådan et tv...
Brugeravatar
Af spumanti
#13853
Hehe. det kan jeg godt forestille mig! :p

slæber kæresten med derind, så hun kan se hvad det er jeg pønser på!
Af Blaha
#13901
du skal henvende dig for at få hjælp, ligesom i alle andre butikker..
og de har mange kanaler.. der skal bare skiftes på deres selector eller hva dælen det er de har.. :) ham jeg havde til at vise det frem fandt noget lidt mere livligt at se på. Så kørte der også hd dvd på den, så flot ud.. :)

Regner med den lige skal vises for kæresten, når vi alligevel kigger på receiver derinde i morgen.
Af AndreC
#13906
Blaha skrev:du skal henvende dig for at få hjælp, ligesom i alle andre butikker..
og de har mange kanaler.. der skal bare skiftes på deres selector eller hva dælen det er de har.. :) ham jeg havde til at vise det frem fandt noget lidt mere livligt at se på. Så kørte der også hd dvd på den, så flot ud.. :)

Regner med den lige skal vises for kæresten, når vi alligevel kigger på receiver derinde i morgen.
Selector...

Så kan man jo slet ikke regne med det... Medmindre man selv vil købe en selector...
Af AndreC
#13956
Nu var jeg så igen inde og savle over 46" modellen... Og for satan hvor er det billede godt...

Med en alm. dvd med filmen Cars var det altså suveræn et billede scaleren leverer. Meget pænt...

Så viste de Travel channel, og det så også godt ud...

Idag var der ikke så meget med betragtnings vinklerne, man vænner sig måske til dem :-)

Jeg er meget tæt på en bestilling fra Geco på en 42"

Nogle for eller imod her til sidst?
Af hodl
#14382
AndreC skrev:Nu var jeg så igen inde og savle over 46" modellen... Og for satan hvor er det billede godt...

Med en alm. dvd med filmen Cars var det altså suveræn et billede scaleren leverer. Meget pænt...

Så viste de Travel channel, og det så også godt ud...

Idag var der ikke så meget med betragtnings vinklerne, man vænner sig måske til dem :-)

Jeg er meget tæt på en bestilling fra Geco på en 42"

Nogle for eller imod her til sidst?
jeg synes selv at 42"eren leverer et billede af samme grad som den 46" du var inde og se på hos Geco.
har blot på nuværende tidspunkt "kun" analog signal. det sgu fint ud.
får digitalt signal til foråret.
DVD er superflot.