Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af julle
#13541
ohøj teknik kyndige

jeg er ikke inde i alle de forskellige ting og sager vedr. fladskærme og hdtv. men har kigget lidt rundt omkring og fundet dette tv som ligger nogenlunde i den prisklasse jeg havde tænkt mig (ca 5000-8000kr.)

men da jeg ikke ved meget om det, ville jeg høre om andre har erfarring med netop tv eller om de evt. ville anbefale et andet tv inden for samme prisklasse.

tv'et skal bruges til alm tv. lidt legen med xbox og dvd kiggeri

på forhånd tak

martin
Af lasjen4
#13582
Har selv 26" R72 i mit soveværelse og det udfylder bestemt alle mine behov. Det står flot når du smider en dvd på og det står også ret godt når du bare ser fjernsyn(m. kabel tv).

Designet er i top og tv'et er ekstremt brugervenligt, da der er en automatisk opsætning af skærmen med PLUG&PLAY.


Så jeg vil bestemt anbefale det, hvis det er til dit soveværelse eller mindre stuer, hvor du ikke har de STØRSTE krav.
Af julle
#13632
hvordan er lyden i tv'et når man ikke har surround sæt sat til da det er meningen at tv'et skal stå i et mindre lokale. har hørt diverse rygter om at lyden ikke skulle være den bedste.

nogen der kan be- eller afkræfte dette?
Af lasjen4
#13748
Det er ikke den vildeste stereo lyd som kommer ud og højtalerne, men det virker fint nok. Jeg ser mtv, the voice, Vh1. Uden at brokke mig, og går normalt meget mere op i mit stereo anlæg end min fladskærm. Så lyden er godkendt. Så i en mindre stue eller soveværelse ville jeg ikke sige det er et problem
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#13752
Jeg har også selv spekuleret i dette Tv til mit nye soveværelse. Det er ikke på baggrund af, at det leverer super billedkvalitet, men mere fordi det kan opfylde de krav, som jeg har til et Tv i et sådan værelse. Og så vejer det pæne design naturligvis også tungt.
Af lasjen4
#13753
Det var nok også de kriterier som gjorde mit udslag til købet...

DET ER JO ET MØBEL så flot som det er :)