Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aztral*enforcer
#13358
Som jeg kan forstå på det jeg har læst mig frem rundt på nettet er der ikke rigtigt nogle LCD TV hvor 100hz fungerer specielt godt på? Min samsung m71 blev hentet imorges af en fragtmand og leverer den tilbage til butikken jeg har købt den fra da billedet nærmest hakker ved hurtige bevægelser når den 100hz funktion er slået på. Jeg er ellers helt vild med den 100hz funktion når billedet altså ikke hakker. det giver et total realistisk billede som ikke noget andet jeg har set. er nærmest ligeglad med alt andet til mit kommende TV bare den har en 100hz funktion som ikke skuffer lissom samsungs. er det ikke andre herinde der er vild med 100hz lissom mig?:D og hvad for nogle fladskærme skal man kigge efter?

det eneste sted jeg kan finde fladskærme med 100hz er på den der yahoo/kelkoos søgeside. ellers på fx hifipriser.dk kan man ikke finde noget om fladskærmenes frequens. det samme gælder også for producenternes hjemmesider. de nævner slet ikke 100hz... er 100hz så nyt i fladskærme at det bare ikke er noget der kan betale sig at gå efter endnu?:/

hvor i alverden skal jeg søge og lede?