Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#13225
Arrrggg......

Har efterhånden læst samtlige indlæg herinde og kan se at det ikke kun er mig der har en smule problemer med at vælge mit TV :(

Jeg har ledt i snart 4 mdr. og primært kigget på Samsung skærme da designet er meget vigtigt for mig. Men synes ikke helt de levede op til mine forventninger, men står nu med valget mellem

Samsung PS50P7HX og 23.000 http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=237729
Pioneer PDP 507XA 25.000 http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=232764

og evt.
Samsung PS50Q7H 17.500 http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=209323

Er der nogle der kan hjælpe mig? for jeg er ikke den store tekniker selv, og ved faktisk ikke noget om det, og har udelukkende bedømt dem på det jeg har set i butikkerne. Og det er jo ret mange penge og bruge. Får man nok ekstra for disse modeller i forhold til Q7H modellen. Og hvilken af de dyre er bedst...?

Og lige en ting til hvad er forskellen på samsungs H modeller og HX.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#13239
Jeg har set meget få, der har valgt Samsung modellerne over Pioneers meget roste 507XA. I langt de fleste tilfælde er udfaldet Pioneer. Pioneer betragtes simpelthen som et af de allerbedste Tv på markedet, som kan købes for menneskepenge, så her går du hvert fald ikke helt galt i byen.

Jeg står selv og skal have et nyt Tv inden længe til min stue, og personligt hælder jeg meget til Pioneers 50 tommer.
Af dh-ad
#13856
Rasmus Larsen skrev:Jeg har set meget få, der har valgt Samsung modellerne over Pioneers meget roste 507XA. I langt de fleste tilfælde er udfaldet Pioneer. Pioneer betragtes simpelthen som et af de allerbedste Tv på markedet, som kan købes for menneskepenge, så her går du hvert fald ikke helt galt i byen.

Jeg står selv og skal have et nyt Tv inden længe til min stue, og personligt hælder jeg meget til Pioneers 50 tommer.
På den anden side må man sige, at der også er ca. 10.000 kr. i forskel, hvis et pioneer koster ca. 25k, og man overvejer et samsung q7h, så kan man nemlig ligeså godt købe et samsung c7h til 15,5k. Dette tv skulle nemlig være identisk med q7h pånær klaverlaksfinishen...

Det får en til at tænke!
Af samsungdk
#14184
dh-ad skrev:
Rasmus Larsen skrev:Jeg har set meget få, der har valgt Samsung modellerne over Pioneers meget roste 507XA. I langt de fleste tilfælde er udfaldet Pioneer. Pioneer betragtes simpelthen som et af de allerbedste Tv på markedet, som kan købes for menneskepenge, så her går du hvert fald ikke helt galt i byen.

Jeg står selv og skal have et nyt Tv inden længe til min stue, og personligt hælder jeg meget til Pioneers 50 tommer.
På den anden side må man sige, at der også er ca. 10.000 kr. i forskel, hvis et pioneer koster ca. 25k, og man overvejer et samsung q7h, så kan man nemlig ligeså godt købe et samsung c7h til 15,5k. Dette tv skulle nemlig være identisk med q7h pånær klaverlaksfinishen...

Det får en til at tænke!

Hej

Det vil jeg gi dig ret i, Men hvis du vil Steppet op skal du helt klart vælge en P7 model. Den har filter bright plus, Den gir 50% bedre sort. Absolute det bedste Plasma.

Samsungdk
Af Haldawson
#14232
Havde faktisk også lige kigget meget på P7 modellen, men er gået ned i en 42 da 50 er for dyr... og så havde jeg faktisk bestilt den... Men min leverandør levede ikke op til mine forventninger så jeg afbestilte...

Men det blev P7 da jeg håber og tror det er der hvor jeg får mest for pengene...