Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af [email protected]
#13206
Hej,

Har kig på et Toshiba 42WLT68P, da det ser ud til at være et udemærket - og rimeligt prissat - tv. På forhandlerens hjemmeside står der dog, at man skal være opmærksom på, at DVB-T tuneren ikke understøtter danske undertekster... ka' det være rigtigt? Jeg er klar over, at de importerer dem fra Tyskland, men mener at have læst om andre Toshiba modeller, at det her med manglende understøttelse af danske dvb-t undertekster ikke har noget på sig?

Mvh Jonas
Af ccsep
#13311
Hej Jonas,
Købte et 42 wlt68p i MediaMarkt i Flensburg mellem jul og nytår og har ikke fortrudt et sekund. Det giver et ufatteligt flot billede uden slør overhovedet og jeg har endnu ikke haft tid til at rode ret meget med indstillingerne.
M h.t. undertekster, virker de stort set perfekt på tv'et, når man ser de kanaler, der kan trækkes ind med DVB-T tuneren. Dog er der et lille problem, når der ikke tekstes i en periode, står den sidste tekst tilbage indtil næste tekst kommer. Det er lidt irriterende, men dog til at leve med.
vh
Claus
Af [email protected]
#13334
Hej Claus,

Tak for hjælpen! Endte dog med igår at bestille et Pioneer 427XD i stedet, men mon ikke også jeg bliver glad for det :-)

Men tillykke med TVet, synes stadig det virker rigtigt lækkert!

Mvh Jonas