Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dos64
#13177
Hej eksperter

Som så mange andre i det ganske land, står jeg for at skulle investere i et nyt TV, da det gamle i vores stue, er gået til de evige jagtmarker.

Har haft kig på Sharp 46XD1E, men er nu faldet over et Acer AT4250-DTV, som jeg har fået et godt tilbud på : cirka 12000kr ved en hurtig snak med en forhandler (han havde dog endnu ikke fået TV'et hjem). Er der nogle af jer eksperter, der har nogen praktisk erfaring med/har set dette Acer TV. Jeg ved godt, at det er temmelig nyt, så en henvisning til en side med test af apparatet vil også være fint.

Hvis der er nogle, som har praktisk erfaring med Sharp modellen, vil jeg også meget gerne høre om dette. Jeg har ikke afskrevet dette TV helt endnu.

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#13184
Ud over testen af 46XD1E har på siden, så er der en del tilbagemeldinger fra brugerne i de forskellige tråde. Prøv eventuelt at søg vha. søgefunktionen foroven.

Derudover er jeg ikke et sekund i tvivl om, at du får et bedre Tv ved at vælge Sharp'en.
Af dos64
#13226
Hej Rasmus

Udfra hvad jeg har læst om Sharp 46XD1E, er jeg ikke i tvivl om, at jeg får et bedre TV ved at købe et dette TV. Men der er trods alt 15.000kr i forskel (den billigste pris jeg har fundet på Sharp 46XD1E er 27.000kr). Så det er selvfølgeligt spørgsmålet, om Sharp 46XD1E er så meget bedre, at det berettiger en merpris på 15.000kr ? Personligt tvivler jeg på dette. Og jeg vil også være betænkeligt ved at smide 27.000kr i et nyt fjernsyn, specielt nu hvor der jo sker en helt masse nyt. Hvor står vi til okober 2009, når det analoge net lukker ned ? Jeg vil selvfølgelig have det bedre ved at have lavet et "fejlkøb" på 12.000kr fremfor et på 27.000kr. Men det er selvfølgelig min personlige holdning til tingene, så kommentarer er meget velkomne.