Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aztral*enforcer
#13164
jeg har købt en samsung m71 i den naive tro at det var en god skærm. skærmen har 100hz funktion som giver et ultra realistik billede hvilket jeg er meget vild med. problemet er bare at der skal meget lidt bevælgelser til før at skærmen ikke kan følge med og billedet bliver tværet utrolig meget ud. skærmen blir returnet og jeg skal have mig en ny skærm. jeg er ligeglad med om det er plasma eller lcd bare den har et godt billedet!..

en ting som jeg vil spørge om er om der er nogen her som har god erfaring med 100hz tv hvordan de kører når der er hurtige bevægelser osv? de skærme jeg har kigget på med 100 hz lægger lidt lovligt højt på prisskalaen til mig. :/ findes der nogle almindelige mennesker har råd til?

ps: det var ellers en skam med den skærm. er stadig håbløs forelsket i dens udseende. suk
Brugeravatar
Af azrael
#13168
Nu ved jeg ikke hvilken størrelse tv du kigger på, men jeg blev positivt overrasket af Philips' 9731D serie. Desværre er det kun 32" modellen der er til at betale for menneskepenge (alt hinsides 20000 kroner er efter min mening alt for dyrt i forhold til det man får).