Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SimBomBOm
#13455
Jeg har bestilt et 42" ved Licotronic, og blev lovet at det skulle komme tirsdag i denne uge, men nu kommer det først i næste uge, øv øv.. Er der andre som også mangler deres fjernsyn??
Senest rettet af SimBomBOm 18. jan 2007, 11:19, rettet i alt 1 gang.
Af denis
#13456
Der skulle vel ikke være noget af jer som har købt det, der bor i århus?

Kunne også godt tænkte mig og købe dette tv, men vil gerne se det først, hvis der er en som vil tilbyde en fremvisning.
Ved godt man altid kan sende det tilbage, hvis man ikke er tilfreds, men det andet vil nu være noget nemmere.
Brugeravatar
Af azrael
#13468
denis skrev:Der skulle vel ikke være noget af jer som har købt det, der bor i århus?

Kunne også godt tænkte mig og købe dette tv, men vil gerne se det først, hvis der er en som vil tilbyde en fremvisning.
Ved godt man altid kan sende det tilbage, hvis man ikke er tilfreds, men det andet vil nu være noget nemmere.
Hørt hørt! Jeg bor også i Århus og kunne godt tænke mig at være med på en "kigger" under mere realistiske forhold... :)
Af NeverKnow
#13477
Til SimBomBom Han har lovet at de bliver leveret i løbet af uge 3-4 så de skulle være på vej.

Glæder mig snart alt for meget det er helt galt. Perioden fra man har besluttet sig til at skulle bestille noget til man har bestilt det. Og så igen til man rent faktisk har varen er forfærdelig!
Af NeverKnow
#13489
Jeg syns det stinker lidt i kanten...

Er der andre "speciel" aftaler som vi som bruger af flatpanels.dk skal være opmærksommme på mellem flatpanels.dk og geco.dk?

Men ja det er jo billigt nok kan man sige. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#13491
Det står frit for at lade være med at benytte tilbudet NeverKnow. Vi tilbyder det til brugernes fordel, ligesom f.eks. recorder.dk har deres fælleskøb.

Hvilke specielle aftaler skulle det være?
Af NeverKnow
#13493
Det er helt klart frit for og jeg må sige at det er en fin handel der er stablet på benene.

Har sendt dig en pm i stedet for at køre samtalen videre i tråden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#13495
Du kan vende og dreje det og fantasere om konspirationsteorier som du lyster. Faktum er at der her tilbydes et produkt til billige penge uden at du som køber har forpligtet dig til noget som helst ud over det du ville gøre hvis du havde købt et andet sted - blot er dette den billigste pris i DK.

Vi har før kørt kampagner for andre producenter, der tilbød en betydelig rabat ift. markedsprisen og da der er tale om et produkt som vi i forvejen anbefaler hyppigt, kan jeg virkelig ikke se nogen grund til at nogen får ondt unævnelige steder over det.

Vær venligst opmærksom på at det ikke er os på flatpanels.dk der har startet tråden om disse TV, men at det er jer brugere. Der er ydermere ingen der modtager provision af disse salg, så du kan betragte det som en ren service du kan vælge at bruge eller lade være. Vi prøver ikke noget steds, at overbevise nogen om at lige netop Sharp er det eneste valg når det kommer til fladskærme.
Af NeverKnow
#13514
Har som sagt taget den med Rasmus i en PM og han har givet mig et fint svar. Jeg synes ikke dit er særligt smagfuldt men nok om det.

Som sagt fint tilbud vi må se om konkurrenterne kan matche dette.