Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rassol
#155747
tge skrev:Dont go 1019.2 :( , den er endnu værre end 1018 , den skipper frames , og skarpheden (på yousee digital) er tilbage på analog niveau :(( , nu er det kun hd der ser ordentligt ud , for h...... jeg ærger mig over den opdatering !:(
Ah det ka da også være det samme. En opdatering der gør det endnu værre.. suk.

Anyway mit 7005 ryger retur efter nytår. Der er simpelthen for mange problemer og ting der ikke virker som de skal. Så vil jeg evt. kigge på et LG, Sony eller Philips TV, for det er da helt sikkert at mit næste TV ikke skal være Samsung - desværre :( Kan ellers rigtig godt lide designet.

Håber alle i andre med problemer får dem løst! God jul og godt nytår :)
Af tge
#155762
@rassol , har nu fundet ud af at det sgu spiller meget godt alligevel , min opdatering var åbenbart ikke helt gennemført , ihvertfald kunne jeg køre den samme update igen , og alt bøvlet med motionplus ser ud til at være faldet på plads , og den extra uskarphed er også forsvundet , derudover er den blevet lynhurtig til at komme ind i smarthub.

eneste jeg stadig ikke er helt glad for ved tv'et , er skaleringen af std tv , (sd signaler) , synes den er væsentlig mindre skarp end min gamle b755 :(( , men det har været sådan hele tiden , har i andre bemærket et meget 'blødt' sd billede ?
Af tge
#155763
øhh , og glædelig jul iøvrigt :)
Af web_1
#155766
Har lige læst hele denne tråd.

Hold da kæft en masse problemer med et tv til 12.000 kr!

Og det har I her på flatpanels netop udlodet i en konkurrence...


Igen: Møg ærgerligt. Var ellers godt på vej til at købe det!! :(
Af 1Brylle
#155775
Jeg er nu overrasket over at der er så mange klager over 8005 - kan da godt være, at det hakker en smule engang imellem - men altså, der findes endnu ikke noget tv, som har et bedre/klarere/skarpere billede end dette - og så er designet samtidig utroligt flot.
Min genbo har et Sony (samme pris)og det hakker fuldstændig ligedan - Jeg har ikke på noget tidspunkt fortrudt mit køb, - henter meget musikvideoer og lign. direkte på TVet - flot billed (trods en smule hakken engang imellem) :o))
Af JohnHansen
#155861
Var der nogen der så Mamma mia på DR HD - det var godt nok noget værre hakkeri, øv bøv hvor var det irriterende at se på. Når der blev panoreret hakkede det ca. en gang i sekundet.
Af JohnHansen
#155874
Nu prøvede jeg lige at smide et DR Nu program op via Apple TV og iPad (via http://nu.c4d.dk/). Jeg har prøvet med Camilla Plum og AnneMad i New York. Det er jo for sindsygt så meget det hakker når der panoreres.

Prøv f.eks. 2:05 inde i AnneMad...

Jeg kører med 1019 - og det er værre end nogensinde, synes jeg.
Brugeravatar
Af edinger
#155875
1Brylle skrev:...men altså, der findes endnu ikke noget tv, som har et bedre/klarere/skarpere billede end dette...
Jeg nævner i flæng:

Samsung PSXXd8005
Panasonic GT30
Panasonic VT30
Af RyanP
#155906
hej kunne ikke undgå at læse denne tråd
og har så lige et spørgsmål til dette tv...

er der så nogle af jer der har det samme hakken på tv2news
hvis i kører canal digital direkte i TV´et

for jeg er nemlig blevet ret lun på sådan et i 46"
og jeg vil have det pga DVB-S2 tuneren, og designet
for det vil da være ret surt at smide 12K for et
tv der hakker...

mvh
Ryan
Brugeravatar
Af edinger
#155908
@RyanP

Du kunne jo i så fald nøjes med at smide 10K efter en 51" PSXXd8005. Bedre, billigere og større – og uden hakken.
Af zarabiuk
#155916
Nu er det jo ikke alle d8005 der hakker. Mit ue55d8005 hakker eksempelvis ikke på TV2News.
Af RyanP
#155982
stadig ikke nogen der kører dette tv med canal digital direkte
i tv´et ?


jeg vil ikke have et 51" plasma, det bli´r for stort når
vi sidder 3.5 meter derfra

og slet ikke et 55" LED
max 46"

takker foreløbigt for de svar....
Af rassol
#155989
RyanP skrev:stadig ikke nogen der kører dette tv med canal digital direkte
i tv´et ?


jeg vil ikke have et 51" plasma, det bli´r for stort når
vi sidder 3.5 meter derfra

og slet ikke et 55" LED
max 46"

takker foreløbigt for de svar....
Jeg har ikke canal digital. Men jeg kører med TV signal (Stofa) direkte i TV'et. Ved ikke om det hjælper dig :)?
Af ThomasPedersen
#156016
Ny firmware, version 20, er frigivet i dag.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12