Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mts
#11426
Hej.
jeg skal have købt mig et LCD tv 37" til 10.000. men hvilket er bedst til en pris der ligger på 10.000?
Af mts
#11429
jeg har tænkt meget på at købe et Amoi Advent LC37AF1E LCD-TV 37" på http://www.cyberport.de/default/1252/10 ... cd-tv.html
men er international garanti på sådan et tv?
jeg har også set på dette:
PHILIPS 37PF7331 LCD-TV 37"
men er der så international garanti på det?
eller hvor kan man se hvilke producenter der har international garanti fordi de er meget billigere på www.cyberport.de end i danmark.
Af Paw Jørgensen
#11477
Du bliver nød til at ofre LIDT mere. Jeg vil anbefale en Toshiba 66Z Den koster omkring 12-14K Og man får RIGITG meget for penge.


MVH
Af Paw Jørgensen
#11486
mts skrev:http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=198504 er det dette her? koster kun 10k men har lige set det i elgiganten i dag og det ser faktisk rigtig lækkert ud

Det er nemlig dét.... Det er et RIGITG godt tv... Man hører ikke meget omtale om TOSHIBA, men de er méget langt fremme i udviklingen lige som SAMSUNG og SONY-Philips er.... THOSHIBA lancerer også snart deres BlueRay afspiller... Så det er et MEGET godt TV...
Brugeravatar
Af azrael
#11514
Toshiba laver nemlig nogle rigtig gode tv-apparater, og det er fuldt ud fortjent, at de bliver mere kendte i DK. Til gengæld kommer de næppe med Blu-ray inden for overskuelig fremtid. De er nemlig initiator af modstykket til Blu-ray, HD-DVD. Så medmindre HD-DVD bliver det tabende format tror jeg ikke vi får Blu-ray at se fra Toshiba... :)
Af acgiter
#11570
Nogen der ved, i hvilken butik der er mugligt, at se et Toshiba 37WL66Z?
Af Paw Jørgensen
#11656
Der er ikke mange steder man kan se dene model.. Du kunne bestille den i en butik hvor du kan få en fortrydelsesret..... Hvis du giver et depositum, og forsikre dem op, at du handler i dEres butik..


MVH
Af mts
#11673
man kan se den i elgiganten... eller de har den i hvert fald i elgiganten i Viby
Af acgiter
#11674
mts skrev:man kan se den i elgiganten... eller de har den i hvert fald i elgiganten i Viby
Okey... Så prøver jeg elgiganten. Tager også lige en tur forbi electriccity på fisketorvet, og se om de har den. De reklamere ihvert med nogle Toshiba modeller inde på deres hjemmeside, så det jo værd at prøve ;)
Af mts
#11733
jeg har fundet nogle LG tv der også ser gode ud... men hvilket vil i fortrække af disse:

LG 37LC2R 9.500,-
LG 37LB1R 11.500,-
Toshiba 37WL66Z 9500,-
Af mts
#11747
nå nu har jeg købt et tv det blev et LG 37LB1R og det er bare kanon det viser rigtig gode billeder så det kan jeg bestemt anbefalde