Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#11310
Hey bøller

Jeg skal have et nyt TV der kan pynte lidt på væggen i den nye lejlighed, men jeg har lidt problemer med at finde et der passer til mine krav.

Jeg startede med at kigge efter 32", men jeg tror det ender med at blive for småt efter min smag. Derfor er jagten gået ind på at finde et 37" i stedet, da denne størrelse passer mig godt. Men da mit budget har et maks på 10.000kr. er det jævnt svært at finde et.

Dog er jeg stødt på et Philips 37PF5321 i Elgiganten. de forlanger 9799kr. for det, hvilket er meget billigt for et 37" LCD tv efter min mening.
De havde det kun i 32" i butikken og det legede jeg lidt med, og billedkvaliteten osv. virkede til at være ganske fornuftigt, men jeg har absolut ingen forstand på det. derfor håber jeg at der er nogen her inde som har erfaringer med ovennævnte TV, eller som eventuelt kender til andre 37" i min prisklasse der er bedre?

Jeg takker på forhånd mange gange for hjælpen.
Af Joepete
#11382
Hej André !

www.philips.dk, kan du sammenligne disse to produkter: Philips 37PF5321 og Philips 37PF5521D. Du vil så se, at du for samme pris får en digital tuner, flere tilslutningsmuligheder, højglansfinish og flere billedforbedringsteknikker i model 37PF5521D.

Du kan via www.hifipriser.dk checke, at du lige nu kan købe Philips PF375521D til 9.547 kr. inkl. levering. (reel leveringstid ca. 1 uge, uanset hvad de selv hævder). Lige nu koster "lillebroderen", 37PF5321, faktisk 10.237 kr. inkl. levering.

Jeg har under brugeranmeldersler anmeldt Philips 37PF5521D, så der kan checke nærmere.

God fornøjelse med valg af nyt tv !

Mvh

Joepete