Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Niels Johansen
#11295
Jeg har tidligere tilladt mig at kaste et Sony LCD-tv, som ikke er i High-end klassen, ind i debatten for at høre om det er noget der kan bruges.
Men, øh... der var ligesom ingen der svarede :((

Skal jeg mon tage det som et signal om at d'herrer og damer entusiaster ikke bruger dette mærke? Der er heller ikke rigtig nogen indlæg om Sony i klassen omkring de 15.000.
Af andersm
#11303
Niels Johansen skrev:Jeg har tidligere tilladt mig at kaste et Sony LCD-tv, som ikke er i High-end klassen, ind i debatten for at høre om det er noget der kan bruges.
Men, øh... der var ligesom ingen der svarede :((

Skal jeg mon tage det som et signal om at d'herrer og damer entusiaster ikke bruger dette mærke? Der er heller ikke rigtig nogen indlæg om Sony i klassen omkring de 15.000.
Hej Niels
Jeg har et sony kdl 32v2000, som jeg købte i august. Det overstiger klart mime forventninger til en lcd-skærm. Købte det , da mit gamle B&O skulle repareres for en større sum. Især de digitale kanaler står utroligt flot. Det kan du roligt investere i. Designet synes jeg også er helt ok.
Det var da et svar.
Hej Anders
Brugeravatar
Af Niels Johansen
#11309
Hej Anders

Tak for svaret.

Jeg synes også rigtig godt om tv'et, men var ærlig talt lidt nervøs ved at ingen andre turde fremhæve mærket her på sitet.

Så går turen igen til den lokale fladskærmspusher...... :)