Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af capstardk
#11182
Hej
Min søn vil købe sig et LCD tv og er faldet over det 26" som Bilka har i næste uge.
Er det er ok tv-

Mvh.
Casper
Brugeravatar
Af azrael
#11192
Jeg vil vove at påstå, at man kan få bedre apparater til marginalt højere pris. Men det kan nok bruges, hvis ikke man forventer sig alt for meget af tv'et. :)
Af capstardk
#11193
azrael skrev:Jeg vil vove at påstå, at man kan få bedre apparater til marginalt højere pris. Men det kan nok bruges, hvis ikke man forventer sig alt for meget af tv'et. :)
OK, men knægten vil bruge max 6000 kr på et 26" til at se tv på og spille xbox.
Mvh
Casper
Brugeravatar
Af azrael
#11194
Må jeg evt. foreslå dette Sharp LC-26SD1E: http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=247038

Jeg tror han ville blive mere glad for det end Philips-modellen. Philips laver kvalitet i high-end, men i low-end er kvaliteten knap så god.

Det er måske også interessant for dig at vide, at Philips anvender Sharp paneler i deres high-end modeller. Måske lægger farmand de ekstra par hundrede kroner oveni? :)
(32"-modellen kan for øvrigt fås til blot 800 kroner mere end 26"-modellen, hvis det har interesse.)
Brugeravatar
Af azrael
#11196
Samsung er ikke altid "et godt bud" (tænker meget på T- og S-serien), men det tv du linkede til er ganske udmærket og i al fald klasser bedre end Philips 26PF3321, som Bilka har på tilbud i denne uge.
Af Mr_Mo
#11197
azrael skrev:Samsung er ikke altid "bare godt"
Det har du helt ret i, de er jo oftest udmærkede og det bedste i deres prisklasse, men det kunne jo være Bilka havde et meget godt tilbud. :p
Senest rettet af Mr_Mo 26. nov 2006, 19:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af azrael
#11198
Mr_Mo skrev:
azrael skrev:Samsung er ikke altid "bare godt"
Det har du helt ret i, de er jo oftest udmærkede og det bedste i deres prisklasse, men det kunne jo være Bilka havde et meget godt tilbud.
Ej, lad mig nu lige redigere mit svar færdigt... :p

Men vi kan vist meget nemt blive enige om, at "dit" Samsung passer meget godt til mit indledende svar om bedre tv til marginalt højere pris... :)