Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af izi
#11159
Hej jeg har brug for hjælp.
Jeg står mellem 40" KDL-40X2000 og 40" KDL-40W2000. W er billiger end Xét, men jeg kan ikke finde ud af det. Og kan de begge 1930 x 1080 p ?? Eller skal jeg kigge på Phillips? Jeg er meget i tvivl? Jeg vil bare være så fremtids sikker som muligt(hvis det kan lade sig gøre!) HJÆLP
Brugeravatar
Af VictorKarl
#11163
Jeg har selv valgt at satse på Sony KDL-40X2000 som er "Full HD 1080P" både på panel og signalindgang via HDMI. Det er bestilt og regner med at kunne hente det på mandag.
KDL-40W2000 er også "Full HD 1080P", foreskellen ligger i at X har bedre billedeforbedring kredsløb og et flottere design.

Jeg har haft lejlighed til direkte at samligne 37PF9731D, KDL-40X2000 og KDL-46W2000 hos en forhandler og billedet er godt på de første to.
En ting jeg undrede mig meget over er at EPG står knivskarpt på X mens den på W var uskarp hvilket er mærkelig når tv´et selv generere skærmbilledet.
Af izi
#11171
Mange tak for svaret.
Som må det blive KDL-40X2000 jo. Er der nogen steder du kan anbefale man kan købe den? Hos sony center er det lidt for dyrt, ville være rart hvis man kunne få den et par tusind kroner billiger.

Er der også en dvd afspiller du kan anbefale? Eller skal jeg bare vente på PS3 og få det hele på den måde?

Tak for hjælpen igen.
Brugeravatar
Af VictorKarl
#11173
Jeg bor kun 50 km fra Flensborg så mit er bestilt hos MediaMarkt en stor butikskæde i Tyskland (lige som Elgiganten bare større). Den normale salgspris er pt 3500 EUR men de er til at forhandle med så jeg får det for 2949 EUR.
Det kan gøres endnu billigere på internet 2575 EUR + fragt men med fare for bøvl med garantien hvis firmaet lukker, hvilket sker af og til da det ofte er ganske små firmaer (én mands) der sælger så billigt.

Bemærk den sælges i 2 udgaver
KDL-40X2000AEP = sølv farve
KDL-40X2000BAEP = sort farve