Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars H
#10940
Hej

Jeg har besluttet mig for at droppe mit 21" discount billedrørs tv til fordel for et 32" fladskærms. :)

Jeg kunne godt bruge lidt inspiration. Her er nogle af mine egen tanker:

- HD ready
- Prisen skal max være 15.000,-
- Design er vigtigt
- Skal være kompatibel med Xbox 360 eller PS3. (og med kompatibel mener jeg ikke kun at stikkene passer med tv'et ;) )
- gerne Picture-in-Picture (med 2 tunere), men ikke et must

Har kigget lidt på samsung M71, og synes generelt Samsung's sorte fjernsyn er fede.

Kunne godt bruge lidt inspiration til andre designmæssigt fede mærker/modeller, ikke nødvendigvis i sort.

tak
8)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#11373
Er designet top-prioritet? Kig eventuelt også Sonys LCD-TV, mange af dem er også ganske flotte.

Må jeg også foreslå Philips 32PF9731D: http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=236850

Du kan desuden læse en anmeldelse af 37 tommeren her på siden.
Skal være kompatibel med Xbox 360 eller PS3. (og med kompatibel mener jeg ikke kun at stikkene passer med tv'et )
Hvis du mener, at de skal kunne modtage 1080p signaler, så udvalget meget snævert. Men det betyder jo heller ikke nødvendigvis, at Tv'et er godt. At være kompatibel med ethvert som helst apparat er vel i sidste ende, der der leverer den bedste billedkvalitet i praksis uanset hvordan teknikken er.
En god ting i forbindelse med dette er dog nok at kigge efter en model med 2 HDMI indgange.
Af Paw Jørgensen
#11567
Har du overvejet Philips 9630
Eller fx TOSHIBA Z66

2 UTROLIG gode tv... TOSHIBAen for du lige så meget, men for mindre penge!