Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af faz
#10458
Jeg har læst og læst og læst nu og jeg er ved at blive træt i hovedet ... så istedet for at læse mere vil jeg nu spørge ...

Jeg har en tv-udbyder der hedder dansk kabel tv som vist nok bare er et analogt styk ind i huset (der er kun alm antennestik - ikke nogen selector her)

Så har jeg brugt det lange stykke tid på at sidde og ligge på TV's ... Toshiba WL37Z .. så blev det til Toshiba P42LG .. så blev det til Samsung F71 ... så til M71 ... og frem og tilbage .. og nu faldt valget så på et Pana PV60E for det bliver simpelthen nævnt så mange steder ...

Så tænkte jeg ... nu er det tid til at finde en HTPC-løsning ... den kan vel helt af sig selv klare 780i og det kan både plasma og lcd right?

Og grunden til at jeg valgte et plasma blev fordi fjernsynet trods alt bliver brugt til alm tv og derefter dvdfilm (har ingen konsoller eller noget) .. men så finder jeg ud af at hvis man tager sit antenne signal ind i htpc og derefter op i skærm så vil lcd lige pludselig få et godt signal .. eller hvad?

Jeg har ikke tænkt mig at htpc'en skal bruges som alm pc, men til lidt musik og billeder og selvfølgelig film optaget fra fjernsyn og film fra dvd ...

Hjælp mig - hvad ville I købe hvis I havde alm. antenne og købte en htpc - plasma eller lcd? :s

Hilsen en gut der er fanget i htpcs & tv junglen! ;;)