Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pana man
#10193
Jeg har lige købt et Pana 600E skærm, men jeg har i øjeblikket kun en VHS maskine og den optager nok ikke i de antal linier skærmen skal bruge for en ordentlig opløsning, hvad vil fordelene være ved at købe sådan en Panasonic DMR-EH65 istedet, den har HDMI og opkonvertering til HD. Der må da være bedre opløsning på HDD`en, eller er det nok bare at købe en "alm." HDD optager.
Mvh. Pana man
Af Jonster
#10198
Jeg har selv for snart 1 måned siden købt samsung LE32M61 og en Panasonic DMR-EH65. Jeg ville have en HDD og en DVD afspiller der kan opscalere til 720p. Det klarer DMR-EH65 helt fantastisk til kun 3.800 kr. Jeg er meget spændt på at se om der er forskel på en HD-DVD og en DVD der er opscaleret.

Min klare anbefaling til dig er. Køb den. Specielt når du har købt en PV600E. De skulle efter sigende kunne tale sammen.

Jeg var selv meget tæt på at købe en PV60E, men fruen hældte mere til designet hos Samsung. Når man ser et analog signal står plasma bedre, men ved en opscaleret DVD står Samsung lige så knivskarpt som et plasma.
Af pana man
#10199
Hvor købte du til den pris ?, klart LCD`en står mere klart (kunstigt, syntes jeg), men når alt kommer til alt, så ser man jo flere analoge signaler end DVD.
Mvh. Pana man
Af Jonster
#10218
Muligvis grim i grå, men i sort passer den perfekt til mit Samsung... ;)
Brugeravatar
Af azrael
#10226
Jonster skrev:Muligvis grim i grå, men i sort passer den perfekt til mit Samsung... ;)
Selvfølgelig skal den da være i sort... men derfor bliver designet ikke mindre grimt. Ligner noget fra 70erne. ;)
Af pana man
#10372
Kan den spille kode 1 film ??, den kan vel også ændres ellers må jeg jo bruge Yamaha`en, det er heller ikke så tit jeg har brug for det længere, så jeg bestiller sikkert en i morgen, så kan VHS`en ryge ind i værelset.
Mvh. Pana man
Af Jonster
#10374
Den kan ikke afspille R1... :((

Design fra 70'erne. Hvad snakker du om... Designet er helt i top. Hvorfor skal fronten altid være helt lodret. Det er meget nemmer at anvende panelet når det er skråt.

Den bliver smuk med min Playstation 3 når Sony får taget sig sammen og sælger den i EU.

Forresten tillykke Pana man med din PV600... :)
Brugeravatar
Af azrael
#10380
Maskinen kan højst sandsynligvis gøres regionsfri, men nok ikke så nemt som med flere andre (min Yamaha DVD-S550 var dead easy at "omkode").

Mht. designet på DMR-EH65, så er hag og besmag jo ofte meget subjektivt, men personligt synes jeg godt nok, at det retro-look er en OM'er... :)
Af pana man
#10381
Har fundet flere steder de kan købes kodefri til 40-4200,-,så helt umuligt er det da ikke. den lokale forhandler vil ha 5000,- m. HDMI kabel, godt nok ikke kodefri, men det må jeg vist hellere undersøge inden.
Mvh.