Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251861
Hmm kommer det an på hvor man bor? Har stadig ingen mini preview i EPG her, hvornår kom den omlægning? Kan ikke huske hvornår jeg sidst lavede kanal søgning, får næsten lyst til at prøve igen. Vil det sige at man så ikke behøver at gøre det der med at vælge en anden udbyder end yousee og så selv taste yousee's informationer ind, har nemlig aldrig prøvet det trick, ville jo været dejligt hvis det virker nu uden man behøver det og blot kan lave en ny kanalsøgning.

Jeg har panasonic tv en af de nye modeller der kom i 2016.
#251975
Jeg tror muligvis jeg har lavet en tidligere i år men kan bare ikke huske hvornår det var, jeg vil lige tage nogen billeder med mobilen af min kanal liste så jeg kan huske hvilke rækkefølge jeg havde kanalerne liggende i.

Forresten med Panasonic tv der fik jeg at vide hos panasonic support at de instillinger der er i tv'et til yousee ikke var korrekte mere, at den ikke selv havde skiftet til yousee's nye frekvens så det skulle jeg selv ændre, ved dog ikke om det stadig er sådan, men det kan jeg lige tjekke hvad der står, det skal være:

frekvens 450,00
symbolrate 6875
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8