Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af queen.m
#8879
Jeg vil gerne investere i et fladfjernsyn, men synes der er meget delte meninger om hvad der er godt.

Hvilket kan i anbefale? Kender i de to jeg har kig på?

Håber på lidt kloge ord :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8901
Alfaviews skærme er jeg personligt ikke så begejstret for. Mange af dem er kønne, men retn billedmæssigt synes jeg de overgås af andre modeller.

Har du et budget? På hvilken baggrund har du valgt at kigge nærmere på disse to muligheder?
Af queen.m
#8913
Jeg har været i Hi Fi klubben, og er blevet anbefalet Samsungs tv. Jeg har en ide om at de burde være nogle af dem der går mest op i kvalitet og ved hvad de snakker om. Men de skal selvfølgelig også sælge.

Jeg kan personligt godt lide Alfaviews design, men har hørt meget knap så gode meninger om kvaliteten. Andre siger den er i top.

Jeg går efter et 40 tommer tv og ville gerne holde det på max 15.000.
Samsungs er en del dyrere ( den model jeg har kigget på ).

Jeg vil gerne have en god billedkvalitet, men er samtidig ikke perfektionistisk på området, så en ok kvalitet til en rimelig pris er nok det jeg går efter. Helst med et pænt udseende.

Jeg vil gerne kunne slutte tv'et til mine eksterne højtalere og dermed til anlægget.

Håber det giver mening :o)

Maria
Af spacecow
#8956
Helt sikkert Samsung frem for Alfaview til enhver tid. Alfaview er måske dansk design, men det er koreansk b teknik der er inden i.

Ikke engang alle designs er danske. Du kan købe de samme modeller som Alfaview har i Danmark på gaden i Korea med andre producent navne :D