Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8678
Vi har besøgt dette års IFA 2006 messe, som altid har utrolig meget fokus på lyd og video. Vi har kigget lidt på alle de nye Tv og monitors, som blev vist frem og har naturligvis en stor bunke billeder til jer.

Læs første del af messerapporten her: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1157532468

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser til artiklen, kan de placeres her. Jeg har desuden også en del flere billeder, hvis der er specifikke ønsker, og ligeledes specifikationslister på mange af modellerne, så I må endelig råbe op :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8680
Jeg beklager den lidt dårlige kvalitetet/støjen på nogle billeder. For at tage billeder af produkter skal man være ret hurtig dernede, så man har ikek så meget betænkningstid. Og lyset var ikke specielt venligt for kameraet. CeBIT havde store vinduer, men på IFA var taget lukket af og man skulle regne med belysningen fra lamper og producenterns messestande.
Af CenTrixX
#8751
Ser sq godt ud,

må se at blive færdig med min review af 931bf'eren ;)

//CenTrixX
Af Supersky
#8756
Skideflotte billeder må man sige, men hvor er billederne af alle damerne blevet af..? ;)
Af Angel
#8833
Hej Rasmus

Hvad er så din endelig konklusion på Samsung M91 og F71 serie til sammenligning, når det gælder billedkvaliteten? :)

Det var da lidt trist, at de ikke viste M91'eren med nogle HD film/signaler. Nu når vi snakker om M91'eren, er der tale om 1:1 pixelmapping over hdmi'en i 1366x768? Ved hjælp af Nvidia driver selvfølgelig. Eller er Samsung stadig på analog vognen med 1360x768 opløsningen?