Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af laumann
#8520
ABHolm skrev:Der er et M71 her edbpriser

Og her edbpriser

Så de findes skam på edbpriser.dk ;)
1000 tak, men jeg har vist ikke udtrykt mig udførligt ....det skal være en 32"

Det er denne model i 32" jeg leder efter: Samsung M71 32"
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8528
32 og 46 tommeren i M71 serien har jeg endnu ikke set som lagervare endnu. Det har fra starten været meningen, at disse to skulle lanceres efter 40 tommer modellen.

Jeg vil tro, at salget af 32 tommer modellen påbegyndes indenfor 1-3 uger rundt omkring i Danmark.
Af laumann
#8529
Rasmus Larsen skrev:32 og 46 tommeren i M71 serien har jeg endnu ikke set som lagervare endnu. Det har fra starten været meningen, at disse to skulle lanceres efter 40 tommer modellen.

Jeg vil tro, at salget af 32 tommer modellen påbegyndes indenfor 1-3 uger rundt omkring i Danmark.
Cool, og tak for info.

Hvad prisleje mon den kommer til at ligge i, 13-14k?
Af Jonster
#8531
Laptops.dk sælger dem til 14.995,-. Jeg mener dog at de får det fra Tyskland.... Hvis det skulle være et problem for dig
Af laumann
#8533
Jonster skrev:Laptops.dk sælger dem til 14.995,-. Jeg mener dog at de får det fra Tyskland.... Hvis det skulle være et problem for dig
Det er slet ikke noget problem. Men skal jeg læse det sådan at laptops.dk har det til salg nu? Har du evt. link?
Brugeravatar
Af azrael
#8574
Ikke for at forklejne Samsung, men jeg må indrømme at prisen for LE-32M71B meget gerne skulle ligge tættere på 11-12000 for at være interessant. Ved en pris på 15000 kroner for den nye Samsung ville jeg til en hver tid have valgt Philips 32PF9731D til 16000 kroner (prisen ved det netop afsluttede fælleskøb på recordere.dk).

Jeg ser til gengæld meget frem til de nye Samsung modeller med LED backlight. Her tror jeg, at der virkeligt er noget at hente.