Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pedersand
#8307
Hej alle.

Har i længere tid fulgt med på forumet, nu er min tid så kommet til at spørge til råds.

Som topic siger står mit nuværende valg mellem disse to EISA vindere. Af hvad har kunne finde af priser på nettet er prisen næsten den samme ~ 12k-13k.

Sådan rent praktisk regner jeg med at det skal bruges:
60% til TV
30% til mediacenter
10% til windows/spil

Det som virkelig går mig på er at jeg ikke har mulighed for digital tv iflg. min antenneforening.

På forhånd tak ;)
Brugeravatar
Af azrael
#8319
Gør dig selv en tjeneste, læg 3000 oveni og køb Philips 32PF9731D til fælleskøbsprisen på www.recordere.dk inden den 31.8. Jeg er *meget* kræsen, når det kommer til fladskærme (særligt LCD), og efter min mening er 9731-serien det bedste man kan få inden for LCD-tv idag.

Alternativt har Tape Connection p.t. Panasonic TH-37PV60E (plasma) til 13000 kroner. Så skal man lige regne prisen for enten bordstativ eller vægbeslag oveni, men ellers er det et kup til prisen.
Af pedersand
#8320
Har kigget på et Panasonic TH-37PV60E - Men det at den både er et mindre TV samt har extra udgifter til sig har fået mig til at hælde til LGen.

Er helt enig med dig i med Philips 37PF9731D, den er sgu lækker. Synes at 32" udgaven er lidt for "rippet" til at retfærdiggøre den høje pris. Samt at jeg har gjort op med mig selv at mit max er 14k. Jeg er udemærket klar over at jeg så ikke kan få det bedste på market til denne pris.