Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8217
Det ser MEGET spændende ud. Det ser angiveligt ud til at M91 serien kommer med LEDs og det er et interessant skridt for LCD-TV.

IFA 2006 messen skal nok vise sig at blive interessant. Vi besøger den desværre ikke her fra Flatpanels, men vi skal naturligvis følge den nøje i september. Det bliver spændende at se alle de ting, der bliver vist frem på messen. :)
Af Perol
#8233
Jeg ventede egentlig på M71 i 40 tommer, men nu ser det ud til at man måske skal vente på F71 eller M91 O_O

Alle informationer om disse to nye serier er meget velkommen. Ligeledes flere billeder!
Af Krusty
#8235
Ville det kunne betale sig at vendte på at de kommer og købe et 40F71B i stedet for en Dell 24" skærm?
Af theis-h
#8253
Jeg så netop nyheden på forsiden. LE-40M91 virker spændende i forhold til de krav jeg indtil nu har stillet.

Hvornår kan man mon forvente at se den i Danmark?
Kommer Sony ikke med en tilsvarende skærm? Nogen der har hørt noget?
Af Angel
#8398
Rasmus Larsen: For min skyld må du meget gerne studere nøje om forskellene mellem F71 og M91 vedr. billedkvaliteten til den kommende IFA 2006 messe :) Altså om det der LED Backlight giver et markant bedre billede end F71. For jeg går efter et 1920x1080p panel, som du sikkert allerede ved og har været hooket på LED længe, og jeg ville ærge mig, hvis jeg købte en Sony X2000 eller Samsung F71, og Samsung efterfølger til M91 skulle være SÅ MEGET bedre end de andre modeller med CCFL.

Går nemlig også og tripper lidt om at købe Samsung 225BW som en midlertidig løsning, hvis LED Backlight er det værd at vente på.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#8416
Angel: Det skal jeg meget gerne gøre. Om så ikke for din skyld, så hvert fald for min egen skyld ;)

Jeg skal forsøge at se hvor meget man rent faktisk kan vurdere ud fra disse ofte lidt farvede opstillinger, men ud fra tidligere præsentationer, så er jeg stadig meget positivt indstillet overfor LEDs - ikke mindst på baggrund af Samsungs præsenation på CeBIT messen.

Men det bliver bestemt spændende. Og så er Berlin jo også en spændende by på mange måder. :)
Af Angel
#8450
Det lyder godt. Jeg venter ihvertfald spændende på en artikel om det og en masse billeder :p Bare man selv skulle afsted..