Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af labuha
#8132
Nogen der har erfaringer med AlfaView, specielt modellen DELUXE HD V-LCD i 37 eller 40"? De virker ret fede, hvad syntes i?
Af Fjerner
#8136
Hej

Jeg har lige købt deres 40 tommer LCD efter mange og lange overvejelser.

Overvejelserne fordi at Alfaview ikke får de pæneste ord med på vejen bl.a. i dette forum.

Der bliver især klaget over at det ikke er muligt at se deres produkter i brug med alm. antenne. Jeg havde ikke nogle problemer med det (frederiksberg). Jeg var yderst tilfreds med det jeg så også på DVD. Ingen problemer med at gengive hurtige bevægelser eller noget....

Jeg synes at det er klart det fedeste design på markedet ( B&O har et produkt i tro kopi, men til 70.000 mere :s
Jeg er ikke begejstret for hverken Samsungs design eller Panasonics og derfor endte jeg altså med Alfa, men jeg også Mac bruger 8)

Da det så ovenikøbet kom på tilbud slog jeg til.

Desuden har fjernsynet 1:1 pixelmapping og det er jo fint da jeg har tænkt mig at det skal fungere som et slags mediecenter.

Det er Samsung paneler der sidder i deres LCD'er, så her burde heller ikke være problemer. Alt i alt er jeg også lidt uforstående overfor kritikken...

Det eneste minus er vel at der kun er en HDMI indgang, men jeg klarer mig fint da det jo så også har en dvi indgang.

Ja nu lyder jeg nærmest som en sælger af produktet :p, men jeg indtil videre mere end 100% tilfreds.







:p :p :p 8)