Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lasjen4
#8119
Hej,

Nu har jeg i en del tid læst og læst for at blive klogere, da jeg leder efter det perfekte TV..

Kunne godt tænke mig at hører Admin'ernes Top 3.. I har trods alt testet en del tv'er efter hånden...

Eller evt. andres top 3 af de bedste LCD'er/Plasma skærme.

Mvh
Lasjen4

Tak for en god side og hjælp !
Af lasjen4
#8120
Derudover har jeg et spørgsmål... Når den nye Playstation 3 (PS3) udkommer, har jeg læst at den har en HDMI udgang... Kan jeg derfor vælge at bruge den som DVD afspiller? og la' vær' med at købe en HDMI understøttet dvd afspiller?
Af Kief
#8129
lasjen4 skrev:Hej,

Nu har jeg i en del tid læst og læst for at blive klogere, da jeg leder efter det perfekte TV..

Kunne godt tænke mig at hører Admin'ernes Top 3.. I har trods alt testet en del tv'er efter hånden...

Eller evt. andres top 3 af de bedste LCD'er/Plasma skærme.

Mvh
Lasjen4

Tak for en god side og hjælp !
Min top3 - 3 forskellige prisklasser

1) Phillips 37" PF9731 (ca 25k)
2) Sony 32V2000 (ca 15k)
3) Toshiba 32WL66Z (8½k)
Af jacob
#8134
lasjen4 skrev:Derudover har jeg et spørgsmål... Når den nye Playstation 3 (PS3) udkommer, har jeg læst at den har en HDMI udgang... Kan jeg derfor vælge at bruge den som DVD afspiller? og la' vær' med at købe en HDMI understøttet dvd afspiller?
Det kan du sagtens ja, du kan endda også bruge den som blu-ray afspiller, hvor god den er til formålet ved jeg af gode grunde ikke, men mon ikke den kommer til at klare det udemærket.
Brugeravatar
Af azrael
#8144
Efter rygterne at dømme vil PS3s absolut fornemmeste egenskab være at tjene som Blu-ray/DVD-afspiller. Meget mere skulle den ikke kunne bruges til... :P