Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FestTema
#8025
Hej,

Jeg er i total vildrede og håber derfor på hjælp.

Jeg køber TV hvert 5.år og hvergang aner jeg ikke hvad jeg skal vælge. Jeg interessere mig ikke for produkterne, men vil alligevel hverken snydes for kvalitet eller pris.

Jeg skal bruge et nyt tv og denne gang kan jeg ligeså godt vælge et af de nye smarte fladskærms tv.

Jeg har plads til max. 32" og mit prisniveau ligger på omkring kr. 12-18.000. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at der var integreret DVD-afspiller, men det er absolut ikke et altafgørende krav.

Vi bruger tv'et til at spille PS2, ser meget sport og ellers tror jeg vi har et helt normalt forbrug af tv-timer.

Jeg håber virkelig, at der er en eller flere som har tid til at råde og vejlede - det behøver ikke være anbefaling om et bestemt produkt, men mere hvilke funktioner det er jeg skal kigge efter ved køb af nyt fladskærms tv.

På forhånd tak
Af Mr_Mo
#8032
FestTema skrev:Hej,
Jeg håber virkelig, at der er en eller flere som har tid til at råde og vejlede - det behøver ikke være anbefaling om et bestemt produkt, men mere hvilke funktioner det er jeg skal kigge efter ved køb af nyt fladskærms tv.
Har du prøvet at læse købsguiden for TV, samt begreber og teknologi?

Det kuinne jo være at der måske stod hvilke funktioner du skulle lede efter når du skulle købe en ny tv, samt at du fik indblik i hvilke funktioner du var interesseret i?
Brugeravatar
Af azrael
#8047
I går havde jeg nok anbefalet dig, at hoppe med på fælleskøbsvognen for Toshiba 32WL66Z på recordere.dk. Imidlertid er jeg blevet klogere og har erfaret, at et fælleskøb på absolut bedste 32" LCD-tv lige nu, Philips 32PF9731D, lurer lige om hjørnet. Prisen er relativt høj, kr. 16.999, men du finder ikke bedre LCD-tv nu.

Regner personligt med at hoppe på vognen, hvis jeg kan finde pengene... :)