Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af scoppy33
#7833
I denne uge har de 2 lcd 26 tommer på til bud i elgiganten.
Det drejer sig om :

Hitachi 26ld6600 pris 5000,-
Philips 26pf3320 pris 6000,-

På papiret ser begge to tilforladlige ud. Skal bruges i soveværelse kun til tv samt dvd. Er der nogen der har nogle erfaringer med nogle af disse. Evt bare med mærkerene.
Ydmygst
Af xenon
#7846
mine forældre købte et phillips fra føtex for 6k til deres soveværelse... jeg synes ikke kvaliteten var særligt god da jeg så det - men det var helle ikke kalibreret på nogen måda.... mine forældre er derimod meget tilfredse med det- som de siger "det er jo bare til soveværelset"

ved ikke om du kan bruge de her linier til noget...
Af scoppy33
#7876
Gik i butikken og så begge skærme. Der var et klart bedre billed på hitachi. Men selvfølgelig havde de ikke nogen hjemme man kunne købe.
Hurra for elgiganten. !:(
Af xenon
#7887
hmm... hvis man køber et tv fra elgiganten er det vel forhåbentligt ikke dem der skal sørge for reperationer hvis der sker noget med det (der dækkes af garanti) - det tog elgiganten lidt over et halvt år at bytte et batteri for min mor - det skulle åbenbart tjekkes først og det tog så et halvt år... på baggrund af det vi jeg fraråde folk at købe gear hos elgiganten hvis elgiganten skal formidle kontakt til reperatører - synes dog jeg erindrer noget om en forholdsvis ny lov der pålægger en producent at reparere gear som folk kommer rendende med - bare så længe det er indenfor garantiperioden self.