Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#7677
Hej

Jeg er ny i dette meget informative forum og mener at det er det eneste rigtige sted at spørge om køb af fladskærms fjernsyn :D

Jeg har kig på 3 modeller, som jeg gerne vil høre en kommentar til :

23" Samsung LE23-T51 på tilbud til 4.699,- i electric city

27" Samsung LE27-T51 på tilbud til 5.899,- i electric city

32" Mirai fra tdc til 5.999,-

Jeg er nok mest lun på det 27" samsung, da jeg har set det i "action" og syntes at (især billede)kvaliteten er okay til prisen.

Men det er jo fristende med et 32" til 100,- mere :p Er der nogle som har nogen erfaring med mirai'en ???

Hilsen
Lars
#7682
Dangermouse.dk skrev:Hej

Jeg er ny i dette meget informative forum og mener at det er det eneste rigtige sted at spørge om køb af fladskærms fjernsyn :D

Jeg har kig på 3 modeller, som jeg gerne vil høre en kommentar til :

23" Samsung LE23-T51 på tilbud til 4.699,- i electric city

27" Samsung LE27-T51 på tilbud til 5.899,- i electric city

32" Mirai fra tdc til 5.999,-

Jeg er nok mest lun på det 27" samsung, da jeg har set det i "action" og syntes at (især billede)kvaliteten er okay til prisen.

Men det er jo fristende med et 32" til 100,- mere :p Er der nogle som har nogen erfaring med mirai'en ???

Hilsen
Lars
Nu kender jeg ikke dit budget og hvor højt du går op i billedkvalitet når det er soveværelse, men Toshiba's meget roste 32" fjernsyn er bestemt værd at tage med i ligningen.. Hvis du skal ud og bruge 6000 på et "gammelt" lcd fjernsyn, hvorfor så ikke prøve at finde de 2500 mere (ialt 8500) og gå ind på fælleskøbet via recordere.dk og bestille det...

Jeg kan varmt anbefale det tv!
Af Dangermouse.dk
#7684
Hej Casper

Mit budget til fjernsynet i soveværelset er max. 6000, derfor disse valg.

Så jeg vil gerne have nogle input til de nævnte fjernsyn.

Hilsen
Lars

PS. Jeg kan se at du har anbefalet dit toshiba til andre, får du bonus ? :p