Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SpinFighter
#7569
Hejsa,

Først lige lidt ros til denne site. Det er kanont at læse de mange diskussioner herinde. Det giver ny inspiration, men har dog gjort, at jeg venter lidt med at anskaffe mig et nyt flatscreen tv. Jeg ser lige tiden an mht. udbredelsen af HDTV.

Jeg har et spørgsmål vedrørende kommende TV skærme.

Er der nogle som har hørt om producenter der overvejer at producere TV med trådløs interface (f.eks. WI-FI)?
Det kunne gøre installationer og opsætninger noget lettere og pænere.
Jeg forestiller mig selv at man har en reciever med alle kablerne eller pc stående i skabet (gemt væk) så kun TV'et er synligt.

Mvh
SpinFighter

Ps. Hvorfor stille sig tilfreds med dagens muligheder når de kan blive bedre i morgen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#7570
Der fås noget lignende det du efterlyser, men der er tale om en simpel overførsel af scartoplysninger mellem to stationer og ikke digitale signaler. Jeg er sikker på at diverse udviklingsafdelinger allerede har kig på WIFI i en eller anden form, men hvornår markedet er modent til at tage imod det, ved jeg ikke.
Brugeravatar
Af azrael
#7602
Philips 37PF9731D skulle oprindeligt komme med indbygget WiFi og normalt Ethernet. Nu har de imidlertid droppet at integrere WiFi modulet i selve tv'et og referer til et "optionelt" WiFi model, der kan anvendes sammen med Ethernet tilslutningen i apparatet.