Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten_T
#7287
her til morgen blev jeg vækket af et ordenlig brag og kom så ned i stuen, og finder mit LG RZ42PX11 på gulvet :( :( en skærm som jeg snart har haft i 2år og har været helt vildt ufatteligt glad for og meget posetiv over ( selv om jeg har læst flere ik taler godt om lg´s ´skærme).. men der var ik så meget og gøre end gå grædene op i seng og få sovet lidt igen. havde heldigvis en extra totalt forskring på tvet og har indleveret det i dag og de mener med 112% den bliver dømt totalt død ( se billede ).. men nu kommer mit store problem ? i to år jeg ik følgt det minste med da jeg ik forventede jeg skulle ud og købe nyt tv. hvad fanden skal man købe ? har et sted mellem 25-30k og gøre godt med, jeg forventer et skarbt billede og et flot desing om det LCD eller plasma betyder ik det store da jeg har været rigtig glad for mit LG plasma. Jeg har kigget på samsungs lcd´s 40tommer.. men et eller andet i mit hoved siger et er den forkerte vej 42" -> 40" :(

enste krav er:
kvalitet
flot og stilret designe som ka passe ind i min stue (se billede2)
og skræpt billede...

hvad anbefaler i ?
jeg er allerede træt af og ha 17" i stuen som afløser :(



Billede 1:
Billede

Billede 2:
Billede


På Forhånd Tak

Med Venlig Hilsen
Morten T ;)
Af Kief
#7288
Morten_T skrev:her til morgen blev jeg vækket af et ordenlig brag og kom så ned i stuen, og finder mit LG RZ42PX11 på gulvet :( :( en skærm som jeg snart har haft i 2år og har været helt vildt ufatteligt glad for og meget posetiv over ( selv om jeg har læst flere ik taler godt om lg´s ´skærme).. men der var ik så meget og gøre end gå grædene op i seng og få sovet lidt igen. havde heldigvis en extra totalt forskring på tvet og har indleveret det i dag og de mener med 112% den bliver dømt totalt død ( se billede ).. men nu kommer mit store problem ? i to år jeg ik følgt det minste med da jeg ik forventede jeg skulle ud og købe nyt tv. hvad fanden skal man købe ? har et sted mellem 25-30k og gøre godt med, jeg forventer et skarbt billede og et flot desing om det LCD eller plasma betyder ik det store da jeg har været rigtig glad for mit LG plasma. Jeg har kigget på samsungs lcd´s 40tommer.. men et eller andet i mit hoved siger et er den forkerte vej 42" -> 40" :(

enste krav er:
kvalitet
flot og stilret designe som ka passe ind i min stue (se billede2)
og skræpt billede...

hvad anbefaler i ?
jeg er allerede træt af og ha 17" i stuen som afløser :(



Billede 1:
Billede

Billede 2:
Billede


På Forhånd Tak

Med Venlig Hilsen
Morten T ;)
Stod jeg med 25k i penge i dag ville jeg uden tvivl hoppe over på www.recordere.dk og købe Philips 37PF9731. Godt nok må du gå 5 tommer ned, men du får tilgengæld et lækkert fjernsyn. Det er dog et LCD tv.

Det kommer med ClearLCD, Ambligt og FULL HD ... anmelderne er meget imponerede..

Casper
Af Morten_T
#7475
kiggede på det omtalte tv :) men mit hjerte røg til et Pioneer SXE 43" (B (B (B (B så et plasma på vej til mig igen ... glæder mig som et lille barn til at få noget nyt legetøj 8) 8) O-O :D

Med Venlig Hilsen
Morten
Af lance52
#7483
Jeg vil også sige at Pioneer sxe er et noget bedre valg end Philips 37pf9731. Kan ikke se nogen mening i at give så meget for et så lille tv. Enten Pana 42pv60 eller Pioneer.
Af ChristianB
#7484
Har du funnet ut hvorfor LG'en falt i gulvet da...? :((