Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PowerJ
#6869
Hej.
Jeg har fået den opgave af min storesøter og finde et fladskærms tv til hende (kvinder og teknik :p)
Jeg håber at i kan komme med nogen bud, Så jeg kan indsnævre til nogle stykker, som vi kan tage ud og kigge på

Jeg har læst Tv Købsguide igennem

prisramme: Hun vil max bruge 8000 Kr

Størrelse: 28"-32" deromking helst ikke større

Anvendelse: se tv :p (kabel tv), PS2 spil, DVD film


Ps. Tak for et dejligt forum/site læser jævnligt siden
Af Kief
#6874
PowerJ skrev:Hej.
Jeg har fået den opgave af min storesøter og finde et fladskærms tv til hende (kvinder og teknik :p)
Jeg håber at i kan komme med nogen bud, Så jeg kan indsnævre til nogle stykker, som vi kan tage ud og kigge på

Jeg har læst Tv Købsguide igennem

prisramme: Hun vil max bruge 8000 Kr

Størrelse: 28"-32" deromking helst ikke større

Anvendelse: se tv :p (kabel tv), PS2 spil, DVD film


Ps. Tak for et dejligt forum/site læser jævnligt siden
Skynd dig over på Recordere.dk og meld hende til fælleskøbet på 32" Toshiba 66 Z. Prisen er kun 8500 kronerr og så får hun nok den bedste fladskærm i den prisklasse. Den skulle eftersigende kunne slå bla. Samsungs R71 modeller.

Det er i hvert fald et godt bud nu når hun ikke vil bruge meget mere på et tv.

Casper
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#6882
Jeg vil bestemt også bakke op om anbefalingen af pågældende Toshiba i dette tilfælde, og derved også anbefalingen om at bruge de 500 ekstra.

Hvis man skal have et alternativ, som leverer et fornuftigt billede i denne prisramme, så skal man typisk ned i 26 tommer, og derfor virker prisen på Toshibaen i fælleskøbet også ekstra attraktiv.
Af PowerJ
#6922
Har været ude og kigge på den 32" Toshiba 66Z, og valget faldt også på den :) Så nu venter hun bare på at den kommer, tak for hjælpen
Af PowerJ
#6929
Rasmus Larsen skrev:Giv meget gerne en lille anmeldelse elelr vurdering naar du modtager det ;)
Det skal jeg nok, i det omfang jeg nu kan.
Jeg tror at jeg kommer til at lege mere med det end min storesøster kommer til :p