Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lance52
#6797
Jeg har selv 42pv60 og er meget godt tilfreds med den. Så vidt jeg jeg ved, skulle der være bedre lyd på pv600. Det er ligemeget for mig, da jeg bruger separat forstærker og højtalere. Så mener jeg du kan sætte en SD kort i og se digitale billeder fra dit kamera. Det gør jeg fra HDD pana E65, som jeg lige har købt. Jeg ville købe 42pv60 og bruge de penge du sparer til at købe en HDD EH65. Det er et godt makkerpar.
Af steger
#6798
Jeg har også seperat lyd - er det den eneste forskel? Ingen panel forskel?

Hvad er HDD EH65?

Hvilket ekstra udstyr har du? Har du Selector eller Selector HD? Har du TDC kabeltv?
Brugeravatar
Af azrael
#6802
Der er 2 direkte forskelle på de to modeller. PV600E har (angiveligt) bedre lyd og en kortlæser. Nogle synes også, at PV600E er flottere end PV60E, men det er smag og behag. Billedmæssigt er de identiske, så personligt ville jeg spare de penge for et PV600E. Det er jo alligevel tale om adskillige tusind kroner.

Hilsen,
az
Af steger
#7025
Ok tak for svarene! Jeg kører på 60E vognen - skriver et review når jeg får den om en måneds tid...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#7030
Hvis du er frisk på det Lance, så er du yderst velkommen til at lave en brugeranmeldelse af omtalte Panasonic TV så andre kan få glæde af dine erfaringer med det. Hvis du ikke har et sted at smide billeder til anmeldelsen så kan dette sagtens arrangeres her på siden.