Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jacob
#6498
det er nøjagitgt samme tv, eneste forskel er designet, hvor r71 har en blå kant forneden og r72 har en sølv kant forneden.
Af ano
#6501
Okay, det lyder godt - Det burde jo være et af de bedste fjernsyn på markedet lige pt. så jeg er glad :)

Så bliver det med den blå kant, den er flottest synes jeg :)
Af jacob
#6514
At kalde det et af de bedste tv på markedet er måske at stramme den lidt, men det er et godt tv ingen tvivl om det, til pengene er det absolut et at de bedste tv.
Af ano
#6516
Det var også hvad jeg mente :)
Brugeravatar
Af azrael
#6520
Folk er begyndt at snakke om Toshiba 32WL66. I Tyskland er det kåret til reference flere steder, og for at det ikke er løgn, så sælges tv'et til kr. 9999 herhjemme hos Tape Connection. På Recordere.dk er man ved at arrangere et fælleskøb som kan presse prisen yderligere ned.

Måske værd at overveje? Jeg gør i al fald.

Hilsen,
az
Af ABHolm
#6526
Ja nu taler vi måske om et tv der kunne gå hen og blive et godt køb. Gode anmeldelser der er af det må man sige - ville dog selv overveje 37" udgaven ;)

Men 2 HDMI indgange - det er jo perfekt. Så er der en til DVD'en og en til parabol modtageren når der engang kommer en satbox med HDMI der er til at betale :)
Brugeravatar
Af azrael
#6529
Det er jo nemlig lige det! Er sikker på at både Samsung M71 og de nye Philips nok på mange punkter bliver bedre, men de koster så også en god stang penge mere. Kontrastmæssigt har Tosh'en da næsen langt foran de andre, selv ift. Philips 42PF9831 til 40000+ kroner. I al fald iflg. det indlæg som Otto fra TC har lavet omkr. kontrast.

Nå, men nu vil jeg ikke hijacke tråden mere. Ville bare lige smide et alternativ til Samsun R7x ind fra sidelinjen... :)

Hilsen,
az