Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kief
#6446
Hej alle.

Flere og flere er begyndt at tale om ovenstående modeller, da de findes på det danske marked til under 10.000 og samtidig menes at kunne leve op til de dyrere produkter, så som Sony og JVC.

Samtidig er designet i orden (A la Sony)

Hvad er jeres kendskab til tv'et?

Casper

PS: Eftersigende skulle det komme på markedet her i næste måned.
Af Kief
#6523
Ingen? :((
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#6684
Jeg skrev mails med en bruger af Flatpanels omkring panelet i selvsamme Tv. Han besluttede sig for at købe det og afprøve det og kom i samme omgang med en lille vurdering, som lød:
så købte jeg et regza 32lw66z i tyskland.

har kigget ind i det og panelet er et auo T315XW01 rev 6.

desværre hverken samsung eller det nye T315XW02.

men bortset fra det så har det et rigtig godt billede , fint sortniveau og gode farver , måske endda bedre end mit sams 32r51.

mht skarphed er det også bedre , men synes det 'rykker' en del ved hurtige bevægelser.
Jeg har ligeledes set flere positive tilbagemeldinger andre steder, men også tilsvarende negative. Man skal passe på med ikke bare at ridde med på bølgen. Jeg vil klart anbefale, at man får set det i praksis før eventuelt køb.
Af Kief
#6687
Så vidt jeg ved kan man på fisketorvet se 32" modellen - så regner med at tage derud og tjekke det, inden jeg hopper på bølgen. Men ifølge TapeConnections medarbejder er det blandt de bedste han har set (inden for prislejet)

Casper
Af ABHolm
#6689
El-dværgen ligger også inde med det. Og de har 30 dages fuld returret, så man kan drøne ned og købe et og teste det under de optimale forhold - nemlig hjemme i stuen ;)
Af jacob
#6690
hvad tager de for det?
Af Kief
#6691
Tror nok de tager en 14-15.000 for det i Elgiganten.

De har et i Glostrup og et i Fields. (Desværre er det ikke sat til, det i Fields)

Så regner med at smutte forbi Glostrup inden jeg hopper på et fælleskøb :)

Casper
Af [email protected]
#6694
jeg så det i dag i Fields til - hold fast 15999,- så er det vist også betalt, jeg har lige fået et tilbud fra en netbutik i dag til 8395,- det må da siges at være en pæn forskel!!!

hilsen

Søren
Af Kief
#6698
Ja Elgigantens pris følger ikke med internet butikkernes. Der kommer et fælleskøb via Recordere.dk - der bliver prisen formentlig også deromkring.

Hvor har du bestilt dit tv fra?

Var tv'et sat til? (Ringede til dem i fields i dag og de snakkede om de havde det, men ikke sat til)

Mvh

Casper
Af ABHolm
#6705
Fidusen er jo at købe det i El-dværgen - tage det med hjem og teste det. Se hvordan det ser ud, indstille på det - vurdere om det kan leve op til ens krav/forventninger.

Også smutter man ned i El-dværgen igen og returnerer det (30 dages fuld returret) også køber man det det sted man synes prisen er bedst i forhold til garanti osv ;)
Af Kief
#6712
Et godt trick uden tvivl, hvis man lige har 16.000 man kan undvære i en uge eller 2... :p

Men så Toshibaen. Den stod rigtig godt med DVD og fik ham også til at skifte over til antenne. Det stod forfærdeligt, men vil sige at det stod så skidt at det nok ikke var tv'ets skyld men nærmere antennestikket

Designet synes jeg er rigtig flot og så lidt på det med Phillips 9830 umiddelbart ved siden af, og jo, den havde et pænere billede uden tvivl, men ikke noget der kunne forsvare en mer-pris på 100% (eller lign)

Casper