Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fing
#70721
# Vtviking

Hvorfor spørger du om dét i så mange tråde? Denne tråd har jo intet at gøre med det du spørger om.
Af vtviking
#70727
Kan jeg godt se nu :) beklager bare glem det :)
Af henke350
#70731
Sonisk skrev:
tvkartoffel skrev:Jeg har selv haft et G10, men jeg sendte det tilbage pga. problemet med 1080p 24Hz.
Skal jeg forstå det sådan at problemet med de hakkende panoreringer er forsvundet med denne FW-update?

tvkartoffel
Jeg læste på det andet forum, at noget der er patchet, er bl.a. de der problemer folk har haft med deres Xbox 360.

Jeg syntes ikke selv at kunne spotte noget hakken i panorering med de to film jeg har testet (Master and Commander og Hancock), men jeg vil da selvfølgeligt gerne teste med flere film.

Som sagt, jeg mangler lige at komme på nogle titler, hvor man virkeligt kan se hakkende panorering.

Nævn en titel, og jeg tester filmen, hvis jeg har den til at stå på hylden :)
Det ses tydeligt i Planet Earth - der er mange panoreringer. Det skulle også kunne ses på enhver films rulletekster.

mvh
Henrik
Af kje
#70762
Hej har opdateret med firmware fra Sonisk meget nemt, jeg bruger en wdtv boks, hvis opløsning står til auto hakker den lidt , men hvis den står til 1080p 24hz hakker den ikke, ved ikke om wdtv overhovedt kan køre de p24 film rigtigt, men der sker ikke noget ved at opdater tv'et virker stadig :)

vh

kje
Af Sonisk
#70763
henke350 skrev:Det ses tydeligt i Planet Earth - der er mange panoreringer. Det skulle også kunne ses på enhver films rulletekster.

mvh
Henrik
Jeg har ikke Planet Earth :(
Anyways, har indtil videre testet med scener i Master and Commander, Hancock, og Day after tommorow, og jeg syntes ikke at bemærke hakken overhovedet. Om det så er firmwaren eller ej, aner jeg ikke.

Ovre på AVForum.com siger flere dog, at deres Xbox 360 problem er væk nu, efter updaten. De havde noget bøvl med drop-outs på signalet, som skulle være fikset med firmwaren.
Af kje
#70766
Ok så må vi se om Panasonic udgiver denne her opdate som løsningen på g10 hakken tak til Sonisk

vh

kje
Af WHD
#70817
kje skrev:Ok så må vi se om Panasonic udgiver denne her opdate som løsningen på g10 hakken tak til Sonisk

vh

kje
Hvor kommer denne update fra da ? Er den ikke fra Panasonic Danmark eller er den fra et andet land ?
Af vtviking
#70821
Jeg har nu set G10en med blueray og tror jeg har set det der "Judder"'
Det var Bedtime Stories og det var som om at Adam Sandler "hakker" i det når han bevæger sig. sådan i meget meget små ryk så det ikke giver et flydende billede. Det var ikke kønt :((

Er det judder ?
Af kje
#70853
WHD skrev:
kje skrev:Ok så må vi se om Panasonic udgiver denne her opdate som løsningen på g10 hakken tak til Sonisk

vh

kje
Hvor kommer denne update fra da ? Er den ikke fra Panasonic Danmark eller er den fra et andet land ?
Hej hvis du læser lidt længere tilbage vil du se at det er sendt på sd kort fra panasonic :)

kje
Af madmike
#70885
Det kunne være super om nogle af de som har konstateret 1080p24 problemet med deres G10E ville afprøve den omtalte firmware og melde status tilbage.

Jeg tror vi er en del der sidder med fingeren på "køb" knappen og bare venter på om problemet er fixet med opdateringen.

MVH Mike
Af miksen
#70977
Det er bestemt opløftende at der tilsyneladende er en løsning.

Men så længe det ikke er en officiel firmware fra Panasonic Danmark, så skal jeg altså ikke igang med at opdatere. Jeg kan forestille mig, at det ville give problemer med supporten (og måske også garantien), hvis der går noget galt under firmwareopdateringen, når det er en "halvtilfældig" firmware, som er fisket ned fra et udenlandsk forum.

Jeg snakkede med Panasonic Danmark's support igår, og de har stadigt ikke hørt noget officielt. Men de forventer, at der sker noget "snart", uden dog at kunne sige hvad "snart" er.
Af Ponduus
#71010
Nogen der har hørt noget officielt fra Panasonic? Jeg kan ikke finde noget.
Af vtviking
#71017
Det skulle meget gerne være officielt :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14