Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#5798
Hej

Jeg står mellem disse to skærme, men er noget i tvivl. Samsung er trods alt ved at være en aldrende model og de nye for ikke specielt pæne ord med på vejen. Jeg så en Sony for første gang i dag i Bilka og det var der tvivlen kom frem, den var sgu flot.
Der er nogle tekniske forskelle til fordel for Samsung men er de værd at se på, se nedenstående to link og kig i feltet bildformate, er det noget som jeg skal lægge noget ?

http://www.prad.de/tvguide/screen895.html
http://www.prad.de/tvguide/screen1378.html

Håber der nogen som kan give mig nogle gode input, jeg skal have en ordentligt skærm til Bold på fredag.

Mickey
Af jacob
#5863
Jeg synes bestemt at du skal gå efter sonyet, den har et nyere panel og en DVB-T tuner, tror bestemt at det er et bedre tv. Jeg skifter selv mit m61 ud med v2000 her i starten af næste uge, men vm starter jo på fredag så kan desværre ikke komme med en direkte sammenligning før i næste uge.
Af Fætter
#5877
Husk at tjekke om DVB-T tuneren understøtter DVB textning ellers kan du få problemmer med underteksterne

MVH

Fætter

;) ;) ;) ;) ;)
Brugeravatar
Af azrael
#5878
Efter sigende skulle man sætte "land" til enten Sverige eller Tyskland for at hele DVB-T funktionaliteten virker på de nye Sony skærme. Det fikses sikkert sidenhen med en firmware update, i det omfang det er muligt med skærmene.

Hilsen,
az
Af skovglimt
#5890
Tak for svarene.

Jeg hat nu bestilt en Sony KDL-32V2000 fra Tyskland, den skulle komme med DHL fredag lige i tid til VM. Fredag skulle jeg også gerne få min HD tuner fra Stofa så det skal nok blive godt.

Jeg skal nok skrive igen om mine erfaringer.
Af bimha
#5899
Hej Skovglimt.

Kan du ikke sende et link til hvor du har købt det????
Af bimha
#5907
Tak, har du fået dit????
Den sorte kant rundt om skærmen er den blank sort eller mat sort???
Af skovglimt
#5911
Min er ikke kommet endnu, den skulle gerne komme i dag med DHL.
Af bimha
#6223
hej skovglimt.

Har du fået dit tv???

Hvis, er du så tilfreds med det???