Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#539
Hej

I dag d. 20 oktober 2005 er der en stor anmeldelse af 37"-40" LCD TV i Jyllands-Posten. Anmeldelsen findes i 'Derhjemme' s. 4-5 med overskriften 'Nye storskærme gør valget sværere'.

De testede LCD TV er:

Sony KLV-V40A10E

Samsung LE-40M61B

Philips 37PF9830

Et kort sammendrag af testen findes på Jyllands-Postens hjemmeside, nærmere bestemt: http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3332016/

Jeg ønsker ikke, at uddybe artiklens budskab yderligere, da jeg ikke vil bryde copyright - køb avisen, hvis du er interesseret i 'at vide mere' :-). Det er jo trods alt kun ca. 15 kr. sammenlignet med de 55 kr. eller mere, man skal smide for en anmeldelse i et fagblad.

Forsat god dag

Peter
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#545
Testen er faktisk ganske god, men så vidt jeg kunne se så omtaler de ikke betragtningsvinkler? Stort minus - Jeg ville gerne have set en kommentar omkring Sony-TV'et betragtningsvinkler ift. de andre to.

Det er den rigtige ende af skalaen de har valgt at teste. 30K TV er nu engang bedre end tilbuds LCD på 12K.

Deres kommentarer omkring TV-billedet på Philips model er også god. philips er kendt for at lave nogle gode TV-tunere i deres high-end modeller, så hvis man ofte ser TV så er det værd at have med i betragtningerne.