Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Moulder
#217356
Hej Christian

Nej jeg købte her istedet http://www.hifimoebler.dk/
Det er virkelig godt kram, og jeg fik det custom lavet, så det blev en anelse dybere end standard.
Det koster lidt, men jeg er fuldt ud tilfreds, og service i forbindelse med bestilling og handel er bare i top.

Han ringede efterfølgende og spurgte om alt var som forventet, og om jeg var tilfreds med et hele.
Det er god service, og kan klart anbefales :-)

Mvh
Per
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#217369
Ikke et dårligt link. Er der bagbeklædning i modulerne eller er de åbne? Og hvad med gennemføring af kabler fra rum til rum?

Umiddelbart, så ser det jo ud til at man kan få hvad man beder om, men prisen ryger hurtigt op i nærheden af hvad Montana koster, hvis der skal lidt låger, ben osv. på.
Af Moulder
#217386
Der er bagbeklædning på møblet, og der er plads til at trække kabler imellem bagbeklædning og væg.
Der er lavet hul til kabelføring imellem rummene, også selv om der er hylder monteret.

Jeg valgte ikke at få lavet hul til kabler i overpladen, da de er ført i væggen.
Overpladen er med finerkant.
L: 120 cm.
H: 33,6 cm.
D: 45 cm.
2 stk. push låger med sort stof
Hængsler osv.
(Ingen ben da den hænger på væggen)

Den løb op i 4390,- kr.

En af grundene til at jeg valgte denne er, at træet i deres låger, går helt ud til kanten, så min centerhøjtaler har frit spillerum derinde.
De øvrige jeg kiggede på, havde en meget tyk kant rundt i lågen, eller en sprosse i midten, som gør at lyden ikke frit og uhindret kan komme ud igennem stoffet :)

Mvh
Per
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#217387
Jeg har skrevet en mail til dem, da mit møbel nok bliver list specielt. Jeg påtænker at finde en 65" model i år og vil gerne have min Sonos Playbar ned i møblet. Det vil dog kræve, et specialmål hvis alle enhederne skal gå fri af sprosser og lågesamlinger, idet møblet skal være 180 cm i alt.

Nu har jeg ikke bestemt mig for TVet endnu, så det bliver nok ikke før alle sæsonens tests er færdige...
Af bikeman.dk
#217433
Moulder skrev:Der er bagbeklædning på møblet, og der er plads til at trække kabler imellem bagbeklædning og væg.
Der er lavet hul til kabelføring imellem rummene, også selv om der er hylder monteret.

Jeg valgte ikke at få lavet hul til kabler i overpladen, da de er ført i væggen.
Overpladen er med finerkant.
L: 120 cm.
H: 33,6 cm.
D: 45 cm.
2 stk. push låger med sort stof
Hængsler osv.
(Ingen ben da den hænger på væggen)

Den løb op i 4390,- kr.

En af grundene til at jeg valgte denne er, at træet i deres låger, går helt ud til kanten, så min centerhøjtaler har frit spillerum derinde.
De øvrige jeg kiggede på, havde en meget tyk kant rundt i lågen, eller en sprosse i midten, som gør at lyden ikke frit og uhindret kan komme ud igennem stoffet :)

Mvh
Per
Hej Per,

Tak for godt svar.
Har kigget på linket og er enig i at det ser rigtig godt ud.
Man kan få tv borde i dybde 40 og 50. Så skulle til at spørge om du har fået lavet en dybere version. Men kan se at du har valgt et mål midt i mellem :-)

Det med rammen i lågerne er en god pointe. Det havde jeg ikke lige tænkt.
Jeg vil også prøve at placere centerhøjtaleren i bordet.

Vil det evt. være muligt at se et billede af bordet?

mvh.
Christian