Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Swims
#213932
Hej Allesammen

Jeg har netop bestilt et 55" HU7505 Samsung TV som forhåbentligt skulle lande hos mig i morgen.

Mit spørgsmål er om dette vægbeslag fra Vivanco ville være godt til den nye skærm? Jeg tænker på om de 40 mm fra væggen er for lidt i forhold til varmeudvikling? Eller om der eventuelt er andre beslag i god kvalitet som I kunne anbefale? Beslaget skal kunne dreje da jeg har en ret aflang stue og gerne vil kunne se tv'et fra spisebordet :)

http://www.vivanco.com/Homepage/Product ... rettyPhoto

På forhånd tak

/Swims
Af jng
#213934
Swims skrev:Hej Allesammen

Jeg har netop bestilt et 55" HU7505 Samsung TV som forhåbentligt skulle lande hos mig i morgen.

Mit spørgsmål er om dette vægbeslag fra Vivanco ville være godt til den nye skærm? Jeg tænker på om de 40 mm fra væggen er for lidt i forhold til varmeudvikling? Eller om der eventuelt er andre beslag i god kvalitet som I kunne anbefale? Beslaget skal kunne dreje da jeg har en ret aflang stue og gerne vil kunne se tv'et fra spisebordet :)

http://www.vivanco.com/Homepage/Product ... rettyPhoto

På forhånd tak

/Swims
Med et anslået forbrug på 125 W vil varmen, hvis der er nogen, næppe være et problem.
Af Swims
#213935
Hej jng

Damn! det var et hurtigt svar, tak for det!

Tænkte nok at det var et semi dumt spørgsmål, men jeg er ikke den store guru indenfor feltet.

Endnu engang beviser det bare at Flatpanels er det eneste sted man behøver for gode svar på dumme spørgsmål.

Endnu engang tak for det :-)

/Swims
Af jng
#213936
Swims skrev:Hej jng

Damn! det var et hurtigt svar, tak for det!

Tænkte nok at det var et semi dumt spørgsmål, men jeg er ikke den store guru indenfor feltet.

Endnu engang beviser det bare at Flatpanels er det eneste sted man behøver for gode svar på dumme spørgsmål.

Endnu engang tak for det :-)

/Swims
Det var da ikke et dumt spørgsmål. Mit eget apparat bruger på papiret det dobbelte og er højst lunt. Til gengæld kunne mit gamle apparat (flad fra 2008) næsten opvarme soveværelset...
Af Swims
#213937
Det er første gang jeg skal have tv hængt op (mit gamle pana 46" stod bare på foden), så jeg er næsten lige så meget i vildrede omkring vægbeslag som jeg var mht. køb af selve tv'et :)

Derfor det er så fedt for os noobs at man bare kan spørge herinde og så har man et kvalificeret svar inden for 30 min. Høj klasse :)

/Swms