Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af njesp
#131714
Jeg har købt et UE32C6715US TV og et Vogel VFW132 vægmonteringsbeslag som skulle understøtte de VESA 200 x 200 monteringshuller TV'et har. Fint nok så langt.

Men TV'et kræver M8 skruer og det følger der ikke med beslaget. Øv.

Jeg kunne vel bytte beslaget, men bortset fra de for små skruer der er med, er det et udmærket beslag.

Mit spørgsmål: Hvordan skaffer jeg de 4 M8 skruer jeg skal bruge?

På forhånd tak

Niels Jespersen
Af loberg
#131724
Hvis du ikke ligger inde med sådan nogle, så kan du få dem nærmest alle steder de sælger skruer og værktøj. bygge markeder og sådan
Af donoester
#131726
Bauhaus har enkeltstykssalg af skruer/bolte. Jeg ved de har M6 i rustfast. Mon ikke de har M8 også, i forzinkede skruer så i det mindste. Fortkort evt. med en nedstryger
Ellers er Biltema måske en mulighed. :)
ændring: skal have købt noget udstyr selv (i Tyskland)- samme sted har de M8 skruer i titan i flere farver. Så kan da videresende dem til postdk portopris for et brev, hvis det er, du vil købe sådan nogle. De er dog meget pebrede i pris - 35 kr for M8x16 pr. stk (!).
Af njesp
#131779
Så hænger tv'et på væggen. Bauhaus havde de rigtige skruer i den rigtige længde her til morgen.

Ret indlysende egentlig, men jeg var nok mest i tvivl om M8 var en helt speciel skrue, da jeg ikke havde set den betegnelse før.

Tak for hjælpen.

/Niels