Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fredekb
#181322
Hey Flatpanels.dk
Jeg vil gerne have råd til hvilke printere der bedst og hvorfor. Det skal være:
en all-in-one printer gerne hvor man kan bruge sin smartphone til at printe ud med og med WI-FI.

Den skal helst ikke fylde så meget,
prisen må ikke være over 1250.kr
og der behøves ikke mange avancerede knapper,
men må gerne have en touch skærm (ligesom Hp Photosmart)
og også gerne separate patroner. (undskyld hvis det er den forkerte tråd men kunne ikke finde nogle andre her på flatpanels ;) )
Af Bjarne S
#181493
Jeg har lige købt denne: Canon PIXMA MG5450

Den ser godt ud - iflg. test på taenk.dk printer den godt og vigtigst - jeg kan printe trådløst fra min Iphone og laptops. Og til lige under 800,- var det mit valg.
Den fylder ikke så meget i højden - men check målene på den.

Jeg kiggede også på HP testvinderen - men den synes jeg var lidt for høj.

Den har ikke touch screen - men det fungerer fint med den skærm den har.
Alt i alt er jeg super tilfreds til mit (meget lille) forbrug.
Af orm08
#181524
Hvad HP Photosmart 5520, den kan fås til 399,- i Computercity. Købte den selv for en måneds tid siden (for 500,- (B ), du kan printer fra iPhone/iPad eller via email. Mht. andre smartphones ved jeg ikke.

Det er endeligt lykkedes HP at få lavet det sådan, at man slipper for at installere hele deres software pakke på PC'en. MN kan forbinde den til wifi direkte fra skærmen på printeren.

http://www.computercity.dk/product/1112 ... 6173970625
Af Mik86
#267160
Jeg kan selv anbefale printeren Epson Expression Premium XP-830! Netop fordi det er en alt-i-en printer med hele molevitten - printer, fax, scanner! :p

Printeren har super høj hastighed, fungere med samt en LCD touchskærm.

Derudover fandt jeg en rigtig god pris på blæk patroner hos Tonerland, så udgifterne på blækpatroner ikke er skyhøje :)

https://www.tonerland.dk/printerpatrone ... erien.html
Af lennon
#267194
Sådan er det når der går ild i gamle tråde . .

Håber sgu da, der er sket lidt på printerfronten siden denne tråd blev oprettet for 5 år siden .