Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#216397
Kære hjælpere.

Jeg er ny herinde, den 10 juni 2015 kl. 19:52..

Er der nogen herinde, der kan hjælpe mig med at sortere tv kanalerene på en Samsung BD D8900N ?

Jeg har lige modtaget en kortlæser og et ekstra kort, det ekstra kort virker først i morgen, derfor bruger jeg bare det andet kort det virker fint,

Men jeg er meget interesseret i at kunne, sortere kanalerne i min egen rækkefølge jeg har været inde der hvor jeg tror at det gøres, men har endnu ikke fundet ud af hvordan man gør, er der nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig lidt vidre der er sikket nogen kloge hoveder der lige ved hvordan det skal fixes.

Hilsen

JMH-15
#216912
Hej

Jeg er selv den uheldige ejer af en tilsvarende model, lidt tidligere årgang. Løsningen er at du skal ind i indstillings menuen og derinde vælge at kanalsortering skal være mulig. Kan ikke i detaljer huske hvad de kalder det, men helt logisk er det ikke! Dernæst kan du fra din kanaloversigt få mulighed for at sortere i kanalerne.

Held og lykke med din nye slamsung. Du får brug for det (bortset fra at bluray drevet gik i stykker (skiftet på garantien, men driller nu igen), lyden nu ikke længere fungerer fra DVD/Bluray og fra netværks streaming og smarthub, og en del ustabilitet, har der ikke været de store problemer, men aldrig en slamsung HDD optager til mig igen. Fejlene på min 5 årige model er stadig ikke rettet på de nyere. Det ville også være for meget forlangt af sådan et lille nystartet firma :D :p

Husk at når skidtet engang står af, så er alle dine optagelser tabt, for en bluray brænder det er for meget forlangt - en sådan koster jo også hele 500,- i hardware (hvis man køber dem til en pc)