Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af radio
#206458
Vil man miste andet end muligheden for at optage på kanal man ikke ser hvis jeg kun bruger et CA-modul+kort?

/Radio
Af Grandahl
#206468
Hvis du kun bruger en kortholder og et modul i et tv med twin tuner, kan du godt se en kanal samtiddig med du optager en anden.

Men hvis du optager en kodet kanal, kan du kun se en ikke kodet kanal samtiddig. Jeg har boxer derhjemme. Jeg kan f.eks. optage TV3 der er en kodet kanal og se en ikke kodet samtiddig, det kunne være DR3.

Hvis jeg optager en ikke kodet, f.eks. DR2, kan jeg se hvilken kanal jeg vil samtiddig, også de kodede.

Jeg kan ikke optage en kodet og se en anden kodet samtiddig.

Håber det gav mening :)
Af radio
#206511
Grandahl skrev:Hvis du kun bruger en kortholder og et modul i et tv med twin tuner, kan du godt se en kanal samtiddig med du optager en anden.

Men hvis du optager en kodet kanal, kan du kun se en ikke kodet kanal samtiddig. Jeg har boxer derhjemme. Jeg kan f.eks. optage TV3 der er en kodet kanal og se en ikke kodet samtiddig, det kunne være DR3.

Hvis jeg optager en ikke kodet, f.eks. DR2, kan jeg se hvilken kanal jeg vil samtiddig, også de kodede.

Jeg kan ikke optage en kodet og se en anden kodet samtiddig.

Håber det gav mening :)

Det passer med hvad jeg tænkte der skete. Er der overhoved ikke andre ting som det har indflydelse på?

Kan det ikke passe tv'et bruger turner nr 2 til f.eks at streame til iphone?

/Radio
Af Grandahl
#206513
Pas, det er jeg ikke helt med på.

At en tuner kan streame til en telefon?? Det har jeg aldrig hørt om
Af radio
#206515
Grandahl skrev:Pas, det er jeg ikke helt med på.

At en tuner kan streame til en telefon?? Det har jeg aldrig hørt om
Hvis du har en iphone eller ipad så prøv at søge på Samsung smartview app. :-).

/Radio
Af Grandahl
#206533
Ok, det skal jeg da lige ha kigget på. Hvad er meningen med det?