Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af boyscoutdk
#179600
Jeg har rodet en del rundt i opsætningen af min Waoo Airties boks og uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få mere end 2.0 lyd ud.
Jeg har kører HDMI igennem min surround receiver og videre til TV´et.

Kan boksen ikke levere 5.1 lyd gennem HDMI?
Af janbau
#179603
Jeg har samme boks nej den kan kun køre pcm 2,0 over Hdmi noget jeg opdagede da jeg gik Fra Den meget langsomme Tilgin Tv boks . Jeg kontaktede straks Suport og de sagde at det var noget de arbejde på .

Men du kan dog få Dolby Digital 2.0 Og 5. 1 over den Toslink eller fiber udgang der findes på boksen . Så du skal bare have et kabel mere tilsluttet din surround receiver så skulle det gerne spille maks. :)
Brugeravatar
Af boyscoutdk
#179604
:( det tænkte jeg nok.... jeg må have fat i toslink kablet igen.

tak for svar :)
Af janbau
#179609
Ja og jeg vil da have ringet til Waoo Suport og sagt at de må prøve at få det til at virke nu er det snart over et år siden at AirTies boksen blev valgt som deres nye boks .
Brugeravatar
Af Chippen
#216807
Surround Sound på Waoo .. GLEM DET.
HD Kanalerne bliver sendt ud i surround, men om det virker på Airtires boksene via HDMI... - NEJ. Nu slet ingen surround lyd efter sidste opdatering.... Virker i stereo, hvis du sætter den ned i Stereo mode.
Er godt træt af at de ikke ser at få lavet det.
Alle os med suround systemer, skal nøjes med et stereo signal, da deres surround ikke virker.
Selv på Netflix har det ikke virker længe og boksen har man måtte sætte i Stereo mode..
Hos alle andre udbydere virker det, -
så det med at "Waoo er Bedst i Test" - Undskyld mig, men den Titel må de have købt sig til hvis det gælder TV delen...