Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#220416
Jeg har for nyligt investeret i et Samsung UE48JU7505TXXE TV. Lige fra dag 1 har der været et problem med lyden, hvilket betyder den "falder ud" i et splitsekund, fra tid til anden. Jeg forsøgte forskellige kalibreringer uden held, og konstaterede at det måtte være en fabriksfejl. Nu har jeg så fået det ombyttet, og kan konstatere at det nye jeg har fået, gør præcis det samme.

Er der andre der oplever at lyden falder ud i et splitsekund fra tid til anden (hakker om man vil)? Og i så fald, er der nogle tips til kalibrering der kan stoppe dette?

Link til TV: http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-a ... JU7505TXXE
Mit TV er opdateret til nyeste Firmware.
#220506
Hej Rehfeld,

Tak for dit svar. Jeg ville blot give dig en melding vedr. dette TV, efter jeg returnerede mit i dag og fik pengene tilbage.

Jeg har haft snakket med Samsung, som erkendte at en del af JU7505 TV'en havde en fabriksfejl, som gav udfald i lyden - de anbefalede at man returnede det til sin forhandler, og fik det ombyttet eller repareret - afhængigt af hvad forhandleren lige var med på, og hvor "gammelt" det var. De skulle gerne have meddelt deres forhandlere om hvilke modeller det drejer sig om, og hvornår de er fra - så kontakt dem eventuelt, og hør om dit TV er et af dem.