Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GunMetal
#266379
Hej

Da jeg har 8102 og XE9005 på test og ikke truffet en beslutning endnu, så vil jeg gerne give muligheden for, at en heldig bruger herinde kan blive næste ejer af en XE9005 skærm i tilfælde af, at den bliver valgt.
Jeg har en beslutning imorgen eftermiddag og tv'et skal gerne hentes imorgen senest torsdag.
Der er 14 dages returret, der slutter lørdag i denne uge.

Prisen for skærmen er den samme som jeg har købt den til, hvilket er en super pris!

10.444kr - der er ingen prisforhandling. hvis ingen er interesserede, så ryger skærmen tilbage til power, hvis valget falder på philips.

Jeg har skrevet etrader herinde, men har ikke hørt fra ham.
I tilfælde af at han vender tilbage, så får han muligheden først :-)

skærmen befinder sig i herlev.
Af BrianH
#266383
Nu det er en salgsannonce, så vil jeg undlade at udtrykke min holdning til folk der bestiller hjem, velvidende at tingene skal leveres tilbage og sælges til den næste, der ikke ved at nogen har leget med det.
Af GunMetal
#266397
BrianH - du skal have ret til din holdning. Jeg tror, du skal tage den med butikken og deres politik. Jeg ved ikke, om det var rettet mod mig eller bare generelt, men jeg fortæller altid sælgeren hele historien. Jeg bliver altid opfordret af sælgeren til at tage endnu et tv med hjem og teste. Nu er det jo ikke sådan, at man(jeg) ødelægger tv’et. Jeg passer meget på skærmen, mens det er i min varetægt. Jeg kan ikke have dårlig samvittighed over en service, de selv opfordrer til.
Brugeravatar
Af michelskovbo
#266476
Hvordan er dine oplevelser med det? Jeg har en 65XD93 i dag som lider ret slemt af banding når der panoreres på en ensfarvet baggrund (her er problemet tydeligst)
Især ved fodbold gir det en ret dårlig oplevelse.
Til prisen kunne jeg godt være interesseret, har dog ikke mulighed for at hente da jeg bor på Fyn.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#266508
Tjahh den evige debat "returvare", dog cadeau til tråstarter at han forsøger at afhænde det via private-geledder først og som bekendt er man i sin gode ret til at teste 14 dage og tilbagelevere, så fred være med det, selvom det ikke er noget jeg selv gør brug af og nærmest står på tungen først for at sikre mig det er det rette produkt jeg erhverver, så meget det nu er muligt.

og vi kan jo ikke få i både pose og sæk, og dels værdsætte returpolitikken og så ikke selv være villig til at købe returneret produkter.

Held og lykke med salget, prisen er jo fair nok 10.440 for en som dags dato ønsker at købe et fremragende zonestyret direct'LED TV, da laveste alternativ pt iflg pricerunner er 13.190 *Power.