Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af A.Schmidt
#266203
Hvad kan overstående ca sælges for? Den er lige rundet 2 år, kasse og alt er med. Der er Desværre et par ridser i skærmen, ikke noget man ser når det er tændt, men kan ses når det er slukket.
Brugeravatar
Af hans123
#266209
Efter min mening trækker ridserne prisen helt ned.

Ridser i en skærm ser jeg som stor fejl. Og er sikker de også kan ses med billede på.
Af A.Schmidt
#266211
hans123 skrev:Efter min mening trækker ridserne prisen helt ned.

Ridser i en skærm ser jeg som stor fejl. Og er sikker de også kan ses med billede på.
det var ikke nemt med 2 unger Billede men jeg kan ikke se dem når det er tændt.
Af bromberg
#266212
Du er nødt til at ligge et billede op hvis du vil have en fornuftig vejledning.
Som hans123 påpeger vil folk ihvertfald herinde, se det som et betydeligt problem med ridser
Af BrianH
#266215
Man kan ikke sammenligne et billede af en ridse i et tv, med en ridse i et tv.
Billedet skal jo tages så tæt på i det rigtige lys, at man netop kan komme til at se den, hvad man åbenbart ikke kan når det er tændt.

Men det er klart, at der falder købere fra, hvis der er ridser
Af MKjaer
#266218
For mig vil en ridse på skærmen være en af de ting som trækker meget ned i pris. Jeg ved at alle sælgere vil sige at man ikke kan se den nær skærmen er i brug, meeeeen den køber jeg sjældent. Får man først øje på den ser så man ikke meget andet resten af tiden man har fjernsynet. Det kommer selvfølgelig meget an på størrelse og placering. Men Tænk nu hvis man først rigtig får øje på den når man har haft fjernsynet en månedstid, det skal der tages højde for i prisen.

Men en ridse i skærmen skal du IMO prismæssigt ned på niveau med billige og lidt ældre modeller, som nok sælges brugt til folk som bare skal have et tv - uden de store krav til kvalitet. Men så skal du sikkert nok også finde en køber, der bliver imponeret over størrelse og førpris.
Af sokken
#266221
A.Schmidt skrev:Hvad kan overstående ca sælges for? Den er lige rundet 2 år, kasse og alt er med. Der er Desværre et par ridser i skærmen, ikke noget man ser når det er tændt, men kan ses når det er slukket.
Jeg solgte samme tv for 5000 kr da den var et år gammel og nypris var 10000 kr så de falder hurtig i pris. Og så når du har ridser så tror jeg ikke din er mere end et par tusinde værd
Af peter4200
#266235
Tja. - og jeg forærede mit væk - samme model - da det var 2 år gammelt - til fordel for et nyt LG 55 OLED B7 ........men hey - people are different. Med ridser i - nul kroner.
Af A.Schmidt
#266238
peter4200 skrev:Tja. - og jeg forærede mit væk - samme model - da det var 2 år gammelt - til fordel for et nyt LG 55 OLED B7 ........men hey - people are different. Med ridser i - nul kroner.
Har overvejet et b7 i 65". Hvordan oplevede du billedkvalitet da du skiftede ? Var det Wow eller bare meh?