Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af DaneLaw
#266109
hans123 skrev:Ca 6000.-
Ahh forhåbentlig lidt mere end 6k ellers så har trådstarter da en køber her i mig KBH N.. ;) :D
Trods alt E6 så tror godt sælger kan få en del mere end 6k..
Brugeravatar
Af hans123
#266120
der gør den nok også mest glæde ;-)

spørgsmålet er hvor tab der er på et tv over 14 måneder.
og en tilbuds pris som af og til er meget lav.

men smid det det salg til den pris du ønsker.
Brugeravatar
Af bbplayer
#266122
Ville ikke sælge mit for 5-6000 bare fordi de nye allerede er tæt på 10k , der må man håbe på lidt gensalgsværdi og håbe de ikke falder for meget som brugt tv.

men så igen, 8000kr for en skærm med garanti og nyere software og funktioner for 3000 mere? , den er svær. Det er jo ikke nyprisen på 25.000 nogen ser på mere.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#266123
E7 er jo ikke tæt på 10.000 kr. E-modellen er et design-statement, som - i mine øjne - er væsentlig pænere end B og C. Det er klart, at du kan naturligvis ikke argumentere for billedkvalitet for pengene, da B/C7 fås til godt 10.000 kr. og giver bedre billedkvalitet, men det er nok heller ikke helt samme målgruppe du skal ramme med din E6.

Jeg ville mene, at du kunne gå op tættere på de 10.000 kr. med din E6'er uden at det er ublu.
Brugeravatar
Af bbplayer
#266124
Torben Rasmussen skrev:E7 er jo ikke tæt på 10.000 kr. E-modellen er et design-statement, som - i mine øjne - er væsentlig pænere end B og C.
Nu mener jeg kun at jeg har set billederne men mener du virkelig at en sølvkant i bunden er et design statement? Så burde du kommentere på TCL C67 serie :) Dog ikke OLED, men du må blive glad når du ser det design statement fra dem.

Hvis jeg endelig skal have en sort kasse på væggen, så helst en sort kasse uden så meget bling rundt om eller under billede :)
Samme med med B&O, som gør sig ikke godt på væggen det skal ned på gulvet, samme med en Sony A1.
Brugeravatar
Af bbplayer
#266131
Torben Rasmussen skrev:E6 sidder på en glasplade, hvor du har samme panel, som du vægmonterer med W6. E-modellen har også en "soundbar" nederst, som skyder lyden fremad.

Se mere her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1465360043
Jo tak, har haft en ældre LG plasma engang, det var også med glas front, ikke noget jeg ville have igen. Synes stadig ikke for godt om den soundbar i bunden, så jeg bliver ikke køber af den variant.

C6, ja tak. selvom den stikker godt ud fra væggen :)

Og jo, 8000kr er den vel også værd, hvis man sammenligner med nyere E7 prisniveau
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#266133
Læs nu hvad jeg skriver og kig på billederne. Det er bagsiden der er glas. Men hvis du ikke bryder dig om skærmen i almindelighed, er du måske heller ikke manden til at vurdere prisen?