Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#265398
Grandahl skrev:Kan man virkelig få det for et 8 år gammelt tv? Jeg ved godt plasma er lidt kult for nogen ? Men lyder vildt, er G10 ikke også den laveste model?
Ikke her hvor jeg bor. Jeg havde et 42" VT20 som jeg måtte forære væk, for ikke selv at skulle på lossepladsen
#265431
I har nok ret. Jeg shopper ikke ældre Pana-tv til daglig, så jeg har ikke styr på dagsprisen.
Et godt bud kan også være at man gerne vil komme og hente det. Hvis ingen andre mener at det er mere værd efter et par dage, så er det vel det vi gør.
#265477
Grandahl skrev:Kan man virkelig få det for et 8 år gammelt tv? Jeg ved godt plasma er lidt kult for nogen ? Men lyder vildt, er G10 ikke også den laveste model?
Hvis man er på udkig efter et godt TV i den størrelse (42-43"), og kan undvære 4K/HDR, så er et brugt Panasonic plasma TV nok et bedre bud end nogen de TV under 49" der er på markedet i dag.
#265502
Ja det kan der være noget om, jeg ved ikke noget om mekanismerne, derfor jeg loge spørger ind.

Men efter 8 år var der alligevel være en risiko for at den snart står af, ligesom det jo er en ordentlig knokkel der har hr strøm som sin bedste ven.
#265509
Det afhænger jo af hvor meget den kører :-) Det er nok noget ala 50.000 timer og næppe noget man bør bekymre sig om. Nu er det en salgstråd og ikke en debat om holdbarhed, så hvis man er interesseret, så er det bare at byde på grisen.