Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af milling
#261861
Hey flatpanels,

Jeg sælger min Raumfeld One M i hvid. Den fremstår som ny uden ridser eller brugsmærker. Har stået på en reol i stuen, så det eneste slidtage er en fugtig klud for at tører støv af i ny og næ :)

Billede

Den er købt 1/9-2016 hos Raumfeld i Tyskland og jeg har naturligvis kvitteringen.

Den spiller super godt, og har en rigtig god og dyb bas i forhold til dens relativt kompakte størrelse.

En fed feature ved One M er at den har 4 programmerbare knapper på fronten, så man kan kode sine favorit streaming tjeneste ind på dem. I vores tilfælde har vi kodet 4 radiokanaler ind, så vi kan bruge den som radio uden at skulle åbne app'en via smartphone og styre musikken den vej.

Til dem som ikke kender Raumfeld, så er det et brand under mærket "Teufel". Deres Raumfeld serie er deres multi-rums løsning, som konkurrerer med Sonos, HEOS m.fl. Jeg synes personligt at Raumfelds produkter er langt flottere end de to førnævnte mærker, men det er jo en smagssag.

Raumfeld One M kan altså spille alene, men den kan også kombineres i en multirumsløsning med andre Raumfeld enheder.

Jeg sælger udelukkende fordi jeg skifter til Denon HEOS da min nye Denon forstærker også understøtter dette.

Nypris for enheden var 3.000 kroner, men den er af og til på tilbud på 2.400 kroner.
Jeg tænker umiddelbart en pris omkring 1.700, men kom med bud! Kontakt mig på tbmilling AT gmail.com

Se mere omkring modellen på: http://www.teufelaudio.com/wifi/raumfel ... p9531.html

NB: Den er også til salg i andre fora!